środa, 18 kwietnia 2012

Plecionki

Witajcie:) Dziś nareszcie pogoda nastraja pozytywną energią i dodaje chęci do tworzenia, oby tak zostało jak najdłużej. Dziś mam kilka zdjęć bransoletek - pięciopasmowych plecionek z rzemienia zamszowego, elementów posrebrzanych i zawieszek z tworzywa sztucznego. Zrobienie warkocza z 5 pasm nie jest jednak wcale takie łatwe, jak to by się mogło wydawać, uwierzcie mi:) Zainspirowała mnie pewna dziewczyna, która zamieszcza na Youtube filmiki z instrukcjami układania świetnych fryzur. Jeśli macie ochotę zobaczyć: KLIK. Bransoletek powstało kilka w różnych kolorach, niektóre zostały już sprzedane, ale produkcja jest w toku i mogą być zrobione ponownie;) Rzemyki najlepiej wyglądają dopasowane do nadgarstka i układają się naprawdę ładnie. Zapraszam do obejrzenia zdjęć:






A teraz czas na herbatę i chwilkę relaksu:)

Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja inwencja:) 
Pozdrawiam ciepło i życzę wszystkim udanego popołudnia!
S.

2 komentarze:

  1. Sylwia, po pierwsze witamy w blogowym świecie, po drugie dziękujemy za dodanie naszego bloga, szybciutko robimy to samo. Milutko tu u Ciebie :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochane!:) Mam nadzieję, że uda mi się trochę poblogować i będę sobie radzić choć tak dobrze jak Wy:) buziaki:*

      Usuń