czwartek, 31 maja 2012

Makramki

Hej!:)
Na wstępie jest mi niezmiernie miło, że już tyle odwiedzin odnotował mój blog - 2000 to nie byle jaka liczba, więc bardzo dziękuję za wszystkie odsłony i zapraszam serdecznie do kolejnych! Będzie coraz ciekawiej! ;)
Na dziś uplotłam bransoletki makramy w różnych zestawieniach kolorystycznych i wzorach. Na razie jest 5:
żółto-zielona
czerwono-czarna
granatowo-szaro-chabrowa
szaro-blado różowo-czarna
turkusowo-błękitno-zielona.
Wszystkie mają regulowane zapięcie w postaci tego samego splotu. Użyłam sznurka woskowanego 1mm i koralików szklanych i akrylowych.
Podczas pobytu nad morzem zauważyłam, że bransoletki w tym stylu były na każdym stoisku z pamiątkami i na wielu rękach (nie tylko damskich:)). Mam nadzieję, że Wam również się spodobają, a być może znajdzie się ktoś chętny na ich posiadanie:) Zapraszam do oglądania zdjęć:



Jak Wam się podobają?
P.S. Przepraszam za nie najlepszą jakość zdjęć, ale mój aparat nie jest w pełni przystosowany do robienia zdjęć w trybie makro, a bardzo chciałam Wam pokazać powyższe bransoletki możliwie najbardziej szczegółowo.
Pozdrawiam
S.

2 komentarze:

  1. Ale ładne, mi oczywiście podoba się najbardziej granatowa :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi teeeeż:) Coś w tym granacie musi być, że taki ładny zawsze wychodzi! :)

      Usuń