piątek, 25 maja 2012

Pierzaste naszyjniki

Hej!:)
Dawno mnie nie było, a to wszystko przez niekończące się egzaminy. Ten weekend, zapowiada się jednak trochę spokojniej, dlatego już zdążyłam stworzyć 2 ciekawe naszyjniki. Rzadko noszę tego typu biżuterię, jednak pomysł ten siedział w mojej głowie już od dawna i tak oto powstały 2 naszyjniki z czarnymi piórkami i elementami w kolorze starego złota (które jest coraz bardziej popularne), zawieszone na zamszowych rzemieniach: czarnym i barwy kości słoniowej. Ładnie wyglądają wisząc na szyi, są leciutkie i modne. Mam nadzieję, że i Was zauroczą! :)
Jak już wiecie pokazywałam w ostatnim czasie kolczyki - piórka, które mogliście oglądać TU , i do których nawiązuje tematycznie dzisiejszy post.
Miłego oglądania:)


Gratis - mój piesek, który bardzo chciał być na zdjęciu!




Jak myślicie? Może znajdą się chętni na ich przygarnięcie? Serdecznie polecam!:)
W ten weekend na pewno bardziej się uaktywnię "blogowo", rekompensując troszkę dłuższą nieobecność. Zapraszam Was serdecznie do zaglądania, bo już w najbliższym poście DZBANUSZEK Z ODZYSKU:)
Pozdrawiam
S.

6 komentarzy:

  1. Wow, pewnie mięciutko smyrają :) Chce taki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda!!! Takie w stylu hippy, moim ulubionym :) Ja właśnie kombinuje jakiś naszyjnik z matrioszką, zobaczymy co z tego wyjdzie :) Buziaki z Zielonej :* /Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób i wystawiaj z chęcią zobaczę jak Ci wyjdą, bo Matriochy są extra, nawet nie wiedziałam, że tak fajnie na żywo będą wyglądały! buziaki:*

      Usuń
  3. ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 11 zł (cena jednak zależy od długości rzemienia jaki sobie Ktoś zażyczy). W celu uzgodnienia ceny i innych szczegółów proszę o kontakt mailowy: sylwia.mat13@wp.pl
      pozdrawiam
      Sylwia

      Usuń