wtorek, 15 maja 2012

Sznurkowe z sercem

Cześć!
Dzisiaj nowość!
Bransoletki ze sznurka woskowanego oraz własnoręcznie robionych przeze mnie zawieszek z drutu miedzianego z bardzo prostym wykorzystaniem techniki wire wrapping. Jest to trochę inna wersja bransoletek, które prezentowałam Wam W TYM POŚCIE. Poniosła mnie inwencja twórcza i zamiast gotowych zawieszek postanowiłam poświęcić chwilę czasu i wykonać je własnymi rękami ( no może kombinerkami:P ).
Bardzo proszę:






A tutaj taki bonus, poniosła mnie fantazja. Kiedyś rzuciła mi się w oczy podobna bransoletka i spróbowałam:) Nie potrafię ocenić czy wyszła fajnie, ale mimo wszystko postanowiłam Wam ją pokazać :)


I co myślicie? Jak Wam się podoba taka wersja sznurkowych bransoletek?

Pozdrawiam cieplutko w ten chłodny dzień.
S.

2 komentarze:

  1. super super super:) Wiosennie^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że się podobają:)

      Usuń