sobota, 5 maja 2012

Tęczowe sznurkowe

Hej:)
Dziś pogoda wymarzona, na niebie nie widać jednak tęczy, ale mam tęczę dla Was tutaj:)
Obiecane bransoletki "a'la lilou" z regulowanymi supełkami, pozwalającymi dopasować bransoletkę na każdy nadgarstek. Są świeżutkie, zrobione w komplecie dosłownie chwilę temu. Jak przystało na letnio-wiosenną pogodę - tęczowe, rozweselające kolory:) Miłego oglądania!







A to dwie moje ulubione, z którymi się nie rozstaję:)
I jak? Jak dla mnie bardzo wygodne i pasujące prawie do wszystkiego, a w dodatku na czasie:P
Pozdrawiam i życzę Wam udanych ostatnich dni "długiego weekendu"!

S.

4 komentarze:

  1. Agata Jaczun6 maja 2012 20:41

    Sylwuś, jeszcze raz dziękuję za te, które zrobiłaś dla mnie! Rewelacyjnie się noszą, a jak widzę teraz wszystkie razem, to powiem, że wybór jest naprawdę trudny! Tak z innej beczki: widziałam kiedyś u kogoś piękną zakładkę do książki - myślisz, że można je zrobić? (to oczywiście subtelne zamówienie:) :D Poniżej przykład:
    http://www.rivoaltus.it/?wpsc_product_category=segnalibri

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma rzeczy niemożliwych:) Zabieram się za wymyślanie, a jak uda mi się zrobić coś zadowalającego - dam znać!:) I dziękuję za te miłe słowa:*

      Usuń
    2. Agata Jaczun8 maja 2012 09:28

      Super! :) Inwencja na pewno dopisze :) Z niecierpliwością czekam na kolejne piękne handmade-świecidełka :D

      Usuń
  2. gdzie kupujesz te sznureczki? nigdzie ich nie mogę znaleźć ;c

    OdpowiedzUsuń