środa, 6 czerwca 2012

Etno kolczyki z piórami

Cześć!:)
Dziś coś extra - kolczyki boho/etno z kolorowymi piórami, o których wspominałam już w TYM POŚCIE. Już dawno miałam pomysł na ich zrobienie, jednak dopiero dziś czas pozwolił na ich wykonanie. Wyszły naprawdę fajnie, a zdjęcia niestety nie oddają nawet w połowie ich uroku i stylu.:)
Do wersji chabrowo-srebrnej, oprócz barwionych piórek wykorzystałam elementy metalowe w kolorze jasnego srebra i ozdobne skrzące się kuleczki, którymi ozdobiłam również bigle (otwarte).
Te kremowe to elementy metalowe w kolorze starego złota i szklane perełki. W tym wypadku bigle są zamknięte.
Wiem, że kilkoro z Was czekało właśnie na nie - mam nadzieję, że nikogo nie rozczarowałam efektem końcowym:)
Oto i one:




I jak Wam się podobają?
Zapraszam wszystkich czytelników również jutro, ponieważ pokażę Wam kolczyki w kolorze starego złota (które ostatnio bardzo przypadło mi do gustu), które wreszcie wykonałam dla siebie. Powiem tylko tyle, iż są długie i na specjalne wyjścia:)
Pozdrawiam  wszystkich serdecznie
S.

1 komentarz:

  1. warto o tym poczytać http://modafon.pl/644-kolczyki-z-pior.html

    OdpowiedzUsuń