poniedziałek, 25 czerwca 2012

Koraliki jablonex

Czeskie koraliki są znane w wielu krajach na całym świecie. W Polsce sprzedawane pod handlową nazwą  Jablonex, która pochodzi od nazwy centrali zajmującej się eksportem tej biżuterii na cały świat. Pod tą nazwą znana jest wielu pokoleniom kobiet. Są to jedne z najlepszych jakościowo koralików na rynku. Dziś zatem obiecana bransoletka z tych pięknych chabrowych koralików. Pasował mi do nich kolor srebrny i tak powstała bardzo oryginalna, "anielska"  bransoletka.


Ktoś chętny na jej przygarnięcie?:)
I jeszcze jedno! Pamiętacie jeszcze pudrowe cukierki z dzieciństwa?

W kolejnym poście bransoletki właśnie w takich pastelowych, cukierkowych kolorach!:) Zapraszam do zaglądania!
S.

4 komentarze:

  1. Pięknie wyszła, a skrzydła pasują do naszych jablonexowych koralików jak ulał :) Już się nie mogę doczekać, aż pokażesz co wymyśliłaś z cukierasków!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwuś gdzie kupiłaś cukieraski? JA CHCEM TEŻ!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wiem już gdzie można je dostać, zdjęcie niestety nie jest mojego autorstwa, a sama chętnie bym zjadła!:)

      Usuń
  3. Pamiętamy, pamiętamy. Ja jestem uzależniona od tych puderków. U mnie w spożywczaku zawsze ich pod dostatkiem ;))

    OdpowiedzUsuń