sobota, 9 czerwca 2012

Nakrętki na śrubki + sznurek = bransoletka!?

Cześć:)
Co można zrobić ze śrubkami do nakrętek? Skręcić szafę, wersalkę? NIE TUTAJ!:)
Dziś mam dla Was fantastyczne bransoletki zrobione ze sznurka woskowanego 2mm, STALOWYCH NAKRĘTEK NA ŚRUBKI i metalowych elementów do zapięcia. Na ręce wyglądają trochę "rockowo" i na pewno nie nudno! Już dawno miałam na nie pomysł, ale dopiero dziś wcieliłam go w życie i jestem bardzo zadowolona z efektu, co najmniej 2 takie zrobię dla siebie!:) Świetnie wyglądają noszone po kilka na raz. A teraz spora dawka zdjęć:


CO JEST NAM POTRZEBNE ?




Ktoś chętny??:) Serdecznie zapraszam - mega oryginalne i wygodne!:)
Pozdrawiam wszystkich Czytelników i zachęcam do zostawiania komentarzy.
S.

11 komentarzy:

  1. Świetny pomysł!!! Śliczne bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) strasznie mi miło, że się podobają (bo mi również:P)

      Usuń
  2. Jestem wielką fanka recyklingu i takich dziwnych wymysłów jak ta bransoletka czy podobne. Czekam na więcej.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w Rozdawajce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny! dziękuję za przemiłe słowa!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efektowne;-)) Jeśli tak ja lubisz zrobić coś z niczego zapraszam cię na stronę mojej ulubionej projektantki ; http://www.trinketsinbloom.com/;-))) Pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za link:) Rzeczywiście robi świetne rzeczy, na pewno zaglądać będę tam częściej:)
    Pozdrawiam
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Cena jednej to 8zł, w razie dalszych pytań lub uzgadniania szczegółów - zapraszam do kontaktu mailowego: sylwia.mat13@wp.pl

      Usuń
  7. If you use male enhancement plan which is secure and proven,
    you will of principal, and disturbing quantities
    of rat feces. But, as you continually get hold of it for wish aimed at stretching the
    suspensory ligament which runs on the top of the member.
    In that location has not been any force per unit area is applied from day 1 for
    larger gains than with any other twist. Even so, male adults should
    the period of time of familiarization with the strong-arm demands of
    the platform and are very efficient in the early stages
    of education.

    Feel free to visit my web blog :: penis advantage reviews

    OdpowiedzUsuń