czwartek, 7 czerwca 2012

Koralikowe kolczyki w starym złocie

Witajcie w ten słoneczny, co najważniejsze WOLNY dzień!:)
Obiecałam wczoraj pokazać Wam kolczyki, które zrobiłam dla siebie. Miała to być wersja bardziej elegancka niż codzienna, wyszło coś pomiędzy. Użyłam szklanych, szlifowanych, czarnych koralików i elementów metalowych w kolorze starego złota. Bigle (z powodu chwilowego ich braku w mojej skrzyneczce) wykonałam sama!:) Mi się bardzo podobają, a co Wy o nich sądzicie?

A i jeszcze jedno! Serdecznie chciałabym polecić Wam bloga mojej perfekcyjnej koleżanki Ady i jej siostry. SIOSTRZANA BUBLOWNIA to blog na którym znajdziecie całe mnóstwo bransoletek i ciekawych pomysłów dziewczyn prawie na wszystko!:)
A teraz zdjęcia:



A oto jak prezentują się wśród mojej niedużej kolekcji biżuterii, którą noszę:)
Miłego dnia!
S.

3 komentarze:

  1. Ładnie się prezentuje to stare złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia tak się zapatrzyłam na te piękne kolczyki, że z tego wszystkiego zapomniałam podziękować za takie miłe słowa, czynię to więc teraz: DZIĘKUJEMY!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co!:) Sama prawda:) buziaki:*

      Usuń