sobota, 21 lipca 2012

Artykuł z udziałem SylviaMade

Oto moja niespodzianka na dziś :) W środę miałam przyjemność rozmawiać z przemiłą Panią dziennikarką - Ewą, która to zainteresowana tematem handmade, a dokładnie dodatków tworzonych własnoręcznie, miała za zadanie napisać artykuł poświęcony właśnie temu tematowi i zechciała dowiedzieć się ode mnie kilku interesujących ją rzeczy. Opowiedziałam jej o blogu, mojej biżuterii, planach itp. Artykuł ukazał się dzisiaj na portalu www.iwoman.pl. Przeczytacie tam m.in. o recyklingu zużywanych przedmiotów, technikach tworzenia biżuterii, biznesie opartym na handmade i o wielu wielu innych ciekawych rzeczach. Nie będę się więcej rozpisywać, zapraszam serdecznie do lektury. Jeszcze raz dziękuję Ewie za miłą rozmowę i artykuł oraz Marlence :*

Artykuł przeczytacie TUTAJ.


Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)
Pozdrawiam i całuję
S.

4 komentarze:

  1. Obserwuję i czytam Twojego bloga, chociaż się tu nie udzielam :) Chyba powinnam zacząć.. ;) Gratuluję wywiadu i życzę dalszych pomysłów, bo potrafisz zainspirować!
    Pozdrawiam, Natalia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, mi miło słyszeć takie słowa, naprawdę:) Dziękuję i obiecuję, że nie zawiodę w dalszym ciągu prowadzenia bloga, który daje mi wbrew pozorom dużo satysfakcji i radości:) Pozdrawiam cieplutko
      Sylwia

      Usuń
  2. Sylwia, swietny artykul. Twoje wyroby super sie w nim prezentuja. Gratulujemy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję dziewczyny:) aż się czerwienię...:)

      Usuń