środa, 18 lipca 2012

Grube makramy z koralikami modułowymi

Hej wszystkim:)
Na dziś przygotowałam 2 grube bransoletki splecione makramą, w baaardzo energetyzujących kolorach. Żeby nie były takie samotne, dodałam koraliki modułowe. Nie wiem jak Wam, ale mi coraz bardziej podobają się takie plecionki. Co prawda, potrzeba na nie sporej ilości sznurka i trochę czasu, ale myślę, że efekt jest tego warty. Jak zwykle zostawiam Was ze zdjęciami :)
P.S. Dziękuję bardzo za wszystkie Wasze odwiedziny i komentarze:) Każdy z nich sprawia mi wielką przyjemność i bardzo się cieszę, że to co robię komuś się podoba. Dziękuję za każde odwiedziny i miłe słowa!
Dobra, dobra teraz już foty:






A już w sobotę - miła niespodzianka.
Buziaki :*
S.

4 komentarze:

  1. Bransoletki super! interesujaca plecionka. Czekamy na niespodzianke. /magda i chwilowo nieobecna ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana! Na sobotnią niespodziankę sama czekam z niecierpliwością, bo to również dla mnie zaskoczenie, ale zobaczymy co z tego wyniknie!:)

      Usuń
  2. constantly i used to read smaller articles or reviews which
    also clear their motive, and that is also happening with this piece of writing which
    I am reading here.

    Feel free to surf to my website ... Louis Vuitton Outlet Online

    OdpowiedzUsuń
  3. Someone essentially help to make critically posts I
    might state. This is the very first time I frequented your website page and to this point?
    I surprised with the analysis you made to make this particular put up extraordinary.
    Wonderful job!

    Stop by my weblog NFL Jerseys Wholesale

    OdpowiedzUsuń