środa, 25 lipca 2012

Kubek po jogurcie

Niedawno przeprowadziłam się razem z moim Chłopakiem do nowego mieszkania, ale pewnego wieczoru stwierdziliśmy, że brakuje nam zwykłego kubeczka na szczoteczki do zębów, które walają się na umywalce. Zabrałam się więc do roboty - raz, dwa i powstał piękny kubek na szczoteczki, który pierwotnie był...............kubeczkiem po jogurcie!:) Tak, tak - tak jak widzicie - da się! Trochę farby, lakieru, serwetka i kawałek sznurka. To już kolejny raz powstało coś z niczego:) Zostawiam Was ze zdjęciami:


Świetnie spełnia swoją funkcję
Podoba Wam się taki recykling?
Buziaki
S.

9 komentarzy:

  1. Fajnie wyszedł :) Ale czy się nie przewraca? Mój ma takie tendencje, co mnie strasznie denerwuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stoi raczej stabilnie, ale rzeczywiście zdarza się czasem, że pasta przeważy całość i się wywróci, ale wybaczam mu to :P

      Usuń
  2. No cudnie wyszedl!!! Gratulujemy pomyslu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tym bardziej strasznie mi miło, że się Wam podoba, ponieważ do końca nie wiedziałam czy mi coś z tego kubeczka wyjdzie, robiąc go:) A tu niespodzianka i najważniejsze, że podoba się moim kochanym Czytelniczkom:*

      Usuń
  3. Śliczny! Sama bym taki chciała.. :D
    Pozdrawiam, N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję, a to żaden problem - proszę o kontakt i produkcja się zaczyna!:P

      Usuń
  4. Zwykly kubeczek a jaki efekt:)
    koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Fajnie jest nadać rzeczom bezużytecznym i niepozornym duszę!:)

      Usuń
  5. Świetne przeobrażenie - piękne wykonanie, tak, że nikt by nie powiedział, iż to kubek po "Toli";) a tak przy okazji zapraszam na zerknięcie na moje przeobrażenia plastikowych kubków http://ompkartofelek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń