wtorek, 10 lipca 2012

Pastelowe śrubki

Hej:) 
Dziś mam dla Was po raz kolejny nietypowe zastosowanie wyposażenia skrzynki na narzędzia :P Nakrętki na śrubki posłużyły mi tym razem do stworzenia rozetek, do których przymocowałam sznurek, zawiązałam i tak o to powstały 3 PASTELOWE regulowane bransoletki. Na pewno przykuwają uwagę (sama to zauważyłam), wyglądają niebanalnie i na pewno nie nudno! :) 
A Wam, które bransoletki się bardziej podobają - te z dzisiejszego posta, czy z poprzedniego zastosowania nakrętek, które pokazywałam Wam TU ?






A to mój nowy widok z okna:) Poznajecie miasto? Jak na razie posty będą przychodzić właśnie stąd :)

Zapraszam do wyrażania Waszej opinii w komentarzach:) Wszelkie sugestie również z chęcią przyjmę. Chciałabym również zaprosić Was serdecznie do śledzenia bloga w kolejnych dniach, ponieważ juz w kolejnym poście przeurocze, dziewczęce bransoletki ze skręcanego sznurka.
W ramach zapowiedzi:
Pozdrawiam Wszystkich
S.

8 komentarzy:

  1. No nie wiem, podobają mi się pastele i te poprzednie też.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też obie wersje śrubek uważam za udane :) ach już widzę co się święci te ogonki na ostatnim zdjęciu interesująco wyglądają!!! już nie mogę się doczekać, aż zaprezentujesz... buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ci wyszły!!! Trinki byłaby zachwycona!! Ciepłe "zimne" (bo gorąc straszny) uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochane!:) Foggia, mam nadzieję, że przypadły by jej do gustu:) A uściski jak najbardziej lodowate się przydadzą :) Pozdrawiam wszystkie:* Sylwia

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. To bardzo mnie to cieszy:) i postaram się w przyszłości jeszcze nie jedną biżuterię z tych śrubek wyczarować:) Pozdrawiam Sylwia

      Usuń
  5. Świetne! Miętowa moim faworytem. ;) Ostatnio właśnie widziałam w sieci pełno tutoriali ze śrubkami w roli głównej. Sama miałam zrobić kilka takich, ale jak na razie jakoś ciągle ten plan pozostaje w tyle...

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te bransoletki z nakrętkami :) Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń