czwartek, 5 lipca 2012

Piórkowy komplet

Ostatnio zostałam poproszona przez Marcię o zrobienie kompletu : koczyki + naszyjnik na wesele. Marta kupiła miętową sukienkę, więc musiałyśmy wymyślić coś, co pasowałoby na taką okazję i do tego koloru :) Wybór padł na czarne piórka i stare złoto. Łańcuszek jest długi, bez problemu wchodzi przez głowę, natomiast bigle do kolczyków, po raz kolejny robiłam sama:) Z tego co wiem, wszystko się spodobało, miejmy więc nadzieję, że Marta podzieli się z nami wrażeniami jak prezentował się komplecik na weselu:P



Mam nadzieję, że Wam również się podoba:)
Pozdrawiam
S.

2 komentarze:

  1. Śliczny komplecik! Coś fajnego jest w tych piórach, nawet ja sobie ostatnio kupiłam kolczyki- pióra... też na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Adunia! Weselne pióra się nam robią ;)

      Usuń