środa, 11 lipca 2012

Tassel bracelets

Kto powiedział, że zapięcie bransoletki jest najmniej ważnym i najmniej ozdobnym elementem całości!? Może być wręcz odwrotnie, to właśnie ono może być ozdobą całej bransoletki! :) Przed Wami właśnie takie, ze skręconego sznurka, z własnoręcznie robionymi frędzelkami i kokardką :) Jak dla mnie urocze. Zostawiam Was ze zdjęciami - oceńcie sami. Enjoy!

Różowo - brzoskwiniowa

Chabrowo - miętowa



Bransoletki będą jeszcze srebrna i kremowa, także cierpliwości! Pozdrowienia i udanego jutrzejszego dnia!

S. :*

4 komentarze:

  1. Śliczne, mój nr jeden to miętowo- chabrowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Adunia:* Dobrze, że nie posłuchałam Igora, bo mówił, że te kolory do siebie nie pasują :P Moim zdaniem jak najbardziej! :) buziaki:*

      Usuń
  2. Akurat w tym przypadku zgadzam się z Tobą w stu procentach. W takich sznurkowych bransoletkach ładne, ozdobne zapięcie to idealne dopełnienie i upiększenie takiej bransy. Twoje wyszły super. ;)

    Przy okazji dziękuje za udział w moim candy. Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podobają :) A do candy z takim ładnym wisiorkiem zgłosiłam się z przyjemnością. Pozdrawiam :)

      Usuń