wtorek, 14 sierpnia 2012

Zakładki do książek - koniczynka i zegar

Cześć:)
Zakładki do książek to ostatnio najbardziej lubiany przez moich klientów element mojego małego biżuteryjnego "asortymentu". Na zamówienie zrobiłam zatem kolejne 2, mniejszą, kolorową dla kobiety i większą i bardziej neutralną dla mężczyzny. Ta "kobieca" to różne odcienie zieleni i szczęśliwa koniczynka (chyba sama zrobię właśnie taką dla siebie;) ). Druga natomiast to zegar w roli głównej, maleńkie kluczyki i chabrowe łezki. Zamówienie się spodobało i mam nadzieję, że będzie dobrze służyć i umilać czytanie książek. Oto zdjęcia:

1.

2.

3.
4.
5.
6.
Podobają się Wam?
Mam dla Was również dobrą wiadomość, od wczoraj SylviaMade jest na czasie i można mnie znaleźć na facebooku. Po prawej stronie, na pasku bocznym bloga jest możliwość polubienia strony na facebooku, także jeśli tylko macie ochotę, zapraszam:)
Zdradzę Wam również, że bardzo zainteresowałam się ostatnio sutaszem. Zainteresowani wiedzą o czym mówię, natomiast niezorientowanym wyjaśnię to w swoim czasie:) Sznurki już kupiłam, będę się uczyć tej mozolnej techniki i mam nadzieję, że w końcu uda mi się stworzyć coś godnego publikacji. W kolejce do nauki stoi również haft koralikowy, ale na razie za dużo tego wszystkiego - wszystko w swoim czasie.
Od dziś również, każde ze zdjęć będzie ponumerowane, więc w razie jakichkolwiek pytań do konkretnej rzeczy, łatwiej Wam będzie się wyrazić:)
Pozdrawiam cieplutko
S.

7 komentarzy:

  1. Sylwia juz sie nie moge doczekac, az nam zaprezentujesz swoje sutaszowe dziela!!! Na pewno wyjda przepieknie, z reszta jak wszystko co tworzysz:) Buziaki od nas z wyspy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochane Siostry!:) Od razu jak mi się uda coś wymodzić wystawię tutaj:) Ja Wam za to przesyłam buziaki i pozdrowienia z Wrocławia na Wyspę:*

      Usuń
  2. Hej :) pierwszy raz trafiłam na tego bloga i bardzo mi się tu podoba, na pewno będę wpadać często ;) Śliczne zakładki do książek, bardzo pomysłowe i urocze :) W ogóle bardzo ładną biżuterię itp. robisz, sama od niedawna próbuję swoich sił w tej sztuce, jeśli chcesz to wstąp do mnie http://nikahandmade.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Nikahandmade :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się spodobało u mnie!:) serdecznie zapraszam ponownie, oczywiście z wielką chęcią wstąpię do Ciebie, uwielbiam śledzić nowe, ciekawe blogi handmade i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu, na pewno się uda! Pozdrawiam S.

      Usuń
  3. Przepiękne te zakładki. Czemu ja jeszcze sobie nie zamówiłam tych baz do zakładek. One mają tyle uroku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, są urocze:) i od razu oczarowują klientki:) jest to obecnie najczęściej zamawiana u mnie rzecz:) Polecam Ci serdecznie zrobienie takich!

      Usuń
  4. Thank you a bunch for sharing this with all people you
    really recognise what you are talking about! Bookmarked.
    Kindly additionally talk over with my website =). We can have a
    link alternate arrangement among us

    my blog post Air Jordan

    OdpowiedzUsuń