wtorek, 4 września 2012

Decoupage'owe lustereczka

Lustereczko powiedz przecie... Znacie to skądś? W torebce każdej kobiety znaleźć można małe lustereczko do makijażu i lekkich poprawek w ciągu dnia. Natchnęło mnie to, więc zdecoupage'owałam (uff ale trudne słowo:P) małe, białe, plastikowe, otwierane lustereczka. Wyszły słodko i dziewczęco. Może znajdą się jakieś chętne Panie, w których torebce jest na nie miejsce?:) Zapraszam Was do obejrzenia wieluuuu zdjęć:


Classic rose

Sweetheart

Beige rose

Wild strawberry

Field roses
Podobają się Wam? Bo powiem Wam nieskromnie, że mi bardzo:)
Chciałabym jeszcze podziękować wszystkim Obserwatorom, Komentującym, Lubiącym to i wszystkim Czytelnikom, za zaglądanie tu, zostawianie śladów swojej obecności i dawanie mi przez to motywacji do rozwijania bloga:)
Pozdrawiam Wszystkich
S.

14 komentarzy:

  1. Twoje lustereczka są prześliczne - kolejny fantastyczny pomysł wcieliłaś w życie ! pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A w jakiej cenie takie cudeńka?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no po prostu swietne sa:) Wlasnie a jaka cena??;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwusia! Rezerwuje te z serduszkami :) Jak będę we Wrocku to odbiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki:) Pójdziemy na soczek, a przy okazji przekażę Ci lustereczko:)

      Usuń
  5. Mi oczywiscie podobaja sie wszystkie,ale tak najbardziej serduszkoweee loveee :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te lusterka :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam wszystkim za miłe komentarze i bardzo mi miło, że lustereczka się Wam podobają:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne. Te z kwiatowym motywem urzekły mnie najbardziej. ;))

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kwiatowe również najprzyjemniej mi się robiło:) I bardzo Ci dziękuję za miłe słowa:) Pozdrawiam

      Usuń