środa, 12 września 2012

Ostrrrra bransoletka

Powstała kolejna bransoletka w stylu rockowym, tym razem bardziej "drapieżna" - z kolcami. Różne koraliki i kolce nawleczone na gumkę i gotowe!:) Ale spokojnie, nie jest kłująca (a przynajmniej nie mocno:P) Stała się moją ulubioną bransoletką i noszę ją z moją ukochaną czernią w strojach. Bransoletka ta bierze udział w konkursie, o szczegółach przeczytacie poniżej:)



Biorę udział w pewnym bransoletkowym konkursie. Jeżeli więc tylko podoba Wam się moja bransoletka, to możecie polubić zdjęcie z nią, na facebooku, w TYM MIEJSCU. :)
A tak na marginesie: no właśnie, podoba Wam się????
XOXO
S.

9 komentarzy:

  1. super jest :)
    gdzie kupiłaś kolce, jeśli mogę wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) kolce są świetne i pochodzą z Beads.pl :)

      Usuń
  2. Świetnie wyszła. Podoba mi się. A zdjęcie polubiłam. Powodzenia w konkursie. ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostrrra, ale piękna. Bardzo nam się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio w autobusie nawet, taki przemiły starszy Pan sprawdzał własnoręcznie czy może ukłuć:P Ale jednak nie jest taka ostra, na jaką wygląda:)

      Usuń
  4. Bransoletka wyśmienita :) dziękuje za odwiedziny i udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło:) A w zabawie udział wzięłam z przyjemnością, bo bardzo lubię do Ciebie zaglądać i takie piękności są do wygrania:)

      Usuń
  5. Świetna drrrrapieżna bransoletka!

    OdpowiedzUsuń