niedziela, 2 września 2012

Rockowa bransoletka i wyróżnienie

Cześć Kochani:)
Czerń to jeden z moich ulubionych kolorów, lubię dodatki i biżuterię w tym kolorze. Postanowiłam więc zrobić bransoletkę w trochę "ostrzejszym" jakby glam rockowym klimacie. Oplotłam gruby czarny rzemień srebrnymi kuleczkami, co było trochę mozolne, ale efekt jest warty tej pracy:) Co tu więcej pisać, pozostawiam Was ze zdjęciami:





A teraz przyjemności:) Spotkała mnie ostatnio bardzo miła niespodzianka, ponieważ mój blog został wyróżniony przez siostry Adę i Magdę z Bublowni. Jeszcze raz bardzo dziękuję Dziewczyny:* Zgodnie z zasadami wyróżnienia, powinnam napisać 11 zdań o sobie:

1. Jestem Studentką logistyki.
2. Mam kochanego Chłopaka, mamy za sobą już długi staż bycia razem:)
3. Kocham psy. Wszystkie bez wyjątku, mam bzika na ich punkcie:) Jeśli wybierzecie się ze mną na spacer, poznacie wszystkie przechodzące obok nas rasy psów:P Moje ulubione rasy to Siberian Husky, Alaskan Malamute, Rhodesian Ridgeback i wiele innych. Mam też najkochańszego i najmądrzejszego pieska na świecie (ze schroniska) Milkę.
4. Mam dwóch młodszych braci.
5. Jestem uzależniona od picia zielonej herbaty.
6. Lubię rysować, najchętniej ołówkiem lub węglem.
7. Bardzo lubię recykling - wykorzystywanie w moich pracach rzeczy niepozornych, bezużytecznych, starych lub zniszczonych.
8. Obecnie pracuję robiąc, naprawiając i sprzedając biżuterię.
9. Marzę o podróżach do Tajlandii i Australii.
10. Prowadzenie mojego bloga sprawia mi bardzo dużą przyjemność.
11. Uwielbiam wszystko handmade, a najlepiej sylviamade:P

Blogi, które z przyjemnością postanowiłam wyróżnić, ze względu na ich charakter i zawartość to:
Moje dziergane pasje
Odskocznia Piwi
Robótkowe zacisze Agi

Zapraszam Was również do polubienia SylviaMade na facebooku, będziecie na bieżąco z nowościami i aktualnościami:
 Pozdrawiam cieplutko
S.

13 komentarzy:

  1. Super ta rockowa bransoletka, ale tez idealna do codziennego stroju :)Sylwia zaslugujesz na 100 innych wyroznien! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujęęę:) jest mi tak miło...:):*

      Usuń
  2. Gratuluję wyróżnienia i jednocześnie dziękuję Tobie za uznanie. Ja również z wielką przyjemnością oglądam Twoje prace i podziwiam pomysłowość. pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Zasługujesz na wyróżnienie jak najbardziej, bardzo lubię oglądać Twoje koraliczki:)

      Usuń
  3. Swietna bransoletka:)Tez taka chce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobienie jej nie jest problemem:) Możesz nawet sama taką wykonać (wystarczy kawałek grubszego rzemienia, cienki sznurek woskowany, kuleczki, końcówki do wklejenia i karabińczyk), a jeśli chcesz zawsze możesz zamówić taką u mnie:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Wyróżnienie zasłużone a bransoletka sliczna i pomysłowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Bardzo jest mi miło, że Ci się podoba, tym bardziej, że Twoje bransoletki są tak zniewalająco piękne:) Pozdrawiam

      Usuń
  5. rzeczywiście bransoletka jest śliczna :) gratuluję wyróżnienia, dziękując jednocześnie za zauważenie i docenienie moich prac :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! Za takie piękności jakie u Ciebie można zobaczyć, jak mogłabym Cię nie wyróżnić?:) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Dopiero teraz zauważyłam Twój komentarz z powiadomieniem o wyróżnieniu. Musiałam to jakoś wczesniej przeoczyć... Sylwia! Dziękuję Ci bardzo. Jest mi niezmiernie miło. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma za co!:) W 100% zasługujesz na wyróżnienie! Bardzo lubię do Ciebie zaglądać i oglądać Twoje cuda:)

      Usuń
  7. Witam serdecznie chciałabym się dowiedzieć ile kosztuje bronsoletka że skrzydłami. Chciałabym 2 takie dodatkowo z serduszkiem z napisem siostra? Bardzo mi zależy dziękuję jeśli mogę prosić o odp: plowasgosia@gmail.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń