wtorek, 11 września 2012

Różyczki w kolczykach i pierścionkach

Witam Was po krótkiej przerwie, którą spowodował brak czasu. Ostatnio sporo pracuję, a że pracuję robiąc i sprzedając biżuterię, czuję się trochę usprawiedliwiona:) Ostatnio, na facebooku pokazywałam nową dostawę akcesoriów, wśród których były małe żywiczne różyczki. Oto, co z nich wyczarowałam:

Te przygarnęłam dla siebie:)







Jeśli macie na coś powyżej ochotę, dajcie znać, w razie czego domówię jeszcze troszkę różyczek. A i mam dla Was bonus:) Ostatnio udało mi się kupić słodką, małą pandę, która już wisi na mojej sznurkowej bransoletce. Jest naprawdę bardzo starannie wykonana i przypomina mi mojego pieska, który wygląda prawie tak samo jak ona:P


Pozdrawiam
S.

2 komentarze:

  1. Jaka słodka PANDA! Ślicznie wygląda przy niebieskim sznureczku :) A jeśli chodzi o różyczki to najbardziej podobają mi się miętowe! Ostatnio ta mięta tak za mną chodziii... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, dziękuję:) Czuuuujesz miętę po prostu Kochana:) A panda jest jeszcze fajniejsza w rzeczywistości, prawie jak żywa!:)

      Usuń