środa, 10 października 2012

Candy / konkurs u SylviaMade pod znakiem serca i róży

W końcu jest! MOJE PIERWSZE CANDY!
Czekałam właśnie do dzisiejszego dnia, ponieważ blog właśnie dziś świętuje swoje pierwsze pół roku funkcjonowania, dokładnie 6 miesięcy temu powstał pierwszy post:) w dodatku licznik jak szalony dobija do 10 000 wejść! I to wszystko dzięki Wam! Same okazje do świętowania:)
Postanowiłam wiec zorganizować dla Czytelników bloga KONKURS, w którym można wygrać takie oto nagrody:


W skład wygranej wchodzi drewniana zakładka do książki ozdobiona przez mnie techniką decoupage, ozłocona na bokach złotą farbką, z fantazyjnymi frędzelkami; różany komplecik, na który składają się kolczyki wkrętki i pierścionek (regulowana wielkość); oraz regulowana, sznurkowa bransoletka z serduszkiem. Wszystko w sercowo-różanym klimacie:)

Warunki uczestnictwa są bardzo proste:
1. Udział może wziąć dosłownie każdy z Was, zarówno Ci prowadzący bloga, jak i Ci nie posiadający bloga:)
2. W komentarzu poniżej należy zgłosić swoją chęć udziału w konkursie, należy również koniecznie wpisać swój adres e-mailowy (osoby prowadzące bloga, proszone są dodatkowo o wpisanie adresu swojego bloga, z chęcią pozaglądam do Was:))
4. Będzie mi bardzo miło, jeśli staniecie się obserwatorami mojego bloga, lub polubicie funpage bloga na facebooku - ale oczywiście nie jest to koniecznym warunkiem. 
5. Wysyłka nastąpić może tylko na terenie Polski.
3. Osoby posiadające bloga proszone są o wklejenie w pasku bocznym swojego bloga, podlinkowanego do tego posta, baneru, który znajduje się poniżej:

I to wszystko, wystarczy tylko czekać na wyniki:) Do candy możecie się zgłaszać do 11.11.2011r., ogłoszenie wyników nastąpi natomiast dzień później, czyli 12.11.2012r.:)

Jeśli chętnych do konkursu będzie więcej, zorganizuję nagrodę niespodziankę dla jeszcze jednej osoby:)
A teraz życzę Wam powodzenia i serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w mojej pierwszej rozdawajce:)
Buziaki
S.

103 komentarze:

  1. Sylwunia my się chętnie zapisujemy, extra cukierasy przygotowałaś!!! Zaraz spełniam wszystkie warunki, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, super prezenty. ja jestem oczarownana zakladka do ksiazki. Jesli wygramy, to zakladka jest moja!!! Pa /magda

      Usuń
  2. Kochana, ekstra jest ta Bransoletka:P zapisuje sie na konkurs.
    buziaczki

    daria.plachotnia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie wezmę udział w konkursie :) dla takich nagród warto ;D tutaj podaję mojego maila: goswava@wp.pl i pozdrawiam ;)
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ja też się dołączam:) śliczna biżuteria:)

    m.artula@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chcę takie piękne rzeczy! Śliczna biżuteria! Cudowna i słodziutka. Już widzę oczyma wyobraźni tą bransoletkę na moim nadgarstku :)


    asia.n1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też chcę zdobyć takie wspaniałe nagrody :)
    pozdrowienia i całusy dla Ciebie i Igora :)
    justyna.madeksza@tlen.pl
    buziaki
    Justyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sysia ja także wezmę udział ;)
    urbanowicz-m@wp.pl

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. jako wielbicielka książek mam chrapkę na tę zakładke więc z chęcią wezmę udział. pozdrawiam
    majlena5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Koziołka nie może tu zabraknąć:) koziolek69@amorki.pl i moj bloguś koziolekhobby.blogspot.de
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w prowadzeniu bloga.
    Zgłaszam sie
    Ewa K.
    efa_88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Super nagrody! Ja też zgłaszam się do konkursu.
    iwetta_em@o2.pl

    buziaki :)
    Iwetta

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się.
    justka1234@onet.pl

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja wskakuję do kolejki, po te cudowności ;p
    keisa88@vp.pl
    A wszystkich chętnych Zapraszam również do mnie na małe cukierki =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    http://moja-koniczynka.blogspot.com/2012/09/asiek-rozdaje-cukierki.html

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny różany komplecik i śliczna zakładka:) zapisuję się:)
    mebelina@tlen.pl
    www.mebelinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też zapisuję się do konkursu ;)
    natalia093@o2.pl

    Pozdrawiam, Natalia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też chcę wziąć udział w konkursie :) a_now@o2.pl pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja się zapisuję :)
    justyna90k@gmail.com
    jussstek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. i ja się zgłaszam, a co! :D
    misiaak25@op.pl

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :)
    mail: dogier5000@gmail.com
    http://mojtajemiczyswiat.blogspot.com/2012/10/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję półrocznicy i życzę aby ten blog przynosił Ci niezmiennie wiele radości i motywacji do dalszego działania :) Ustawiam się ładnie w kolejce i dziękuję za zaproszenie :):):) Mój mejl: yeshka@o2.pl Wrzuciłam u siebie banerek do Twojego candy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. witam:) ja również chętnie zgłoszę się do konkursu:
    kamila.wrobel91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przyjemnością wezmę udział w rozdaniu :)
    mój mail : fasolka@poczta.onet.pl
    a tu mój blog : http://jola-bored-with-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się z chęcią!
    ziomalka@opoczta.pl
    baner jest tutaj: http://crazy-teen-in-world.blogspot.com/p/rozdania-konkursy-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się i ja:)
    wmalymdomku@gmail.com
    http://wmalymdomku1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam zakładki do książek, a ta jest naprawdę piękna, wiec i ja spróbuję swojego szczęścia :)
    katalin-handmade.blogspot.com
    katalin27@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się :)
    blog-by-noellena.blogspot.com
    noellenaa@gmail.com

    obserwuję, zapraszam również do mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się ;) Piękne te różane kolczyki i pierścionek, takie w moim stylu ;)

    Obserwuję jako Angela S

    askraburska@gmail.com

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku, ale przecudny ten zestawik! Może wreszcie los się do mnie uśmiechnie i podaruje mi takie cudeńka?:D Szybciutko ustawiam się więc w kolejce!
    filcoholiczka@interia.pl
    obserwuję, a tutaj banerek
    http://www.filcoholiczka.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudny zestaw ! ♥
    Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako : Nik uśka
    Baner : W zakładce "Konkursy"
    E-mail : nika05663@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Z chęcią wezmę udział:)
    Obserwuję jako: Sweetheart90
    mail: mala5102@wp.pl

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

  34. obserwuję, banerek wstawiłam
    http://zachciewajki.blogspot.com/
    alojka.c @ interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce oczekujących na szczęśliwy los :)
    obserwuję jako: trojanda
    Mail: trojanda@o2.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne :)
    Angelika
    a_rey@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne nagrody;)
    Zapisuję się i ja;)
    obserwuje jako fraglesik
    lubię na Fb jako Zuzanna k.
    Moj mail; fraglesik08@gmail.com
    baner na blogu http://fraglesik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się :)
    obserwuję jako Kasia
    kasiabuczak1605@buziaczek.pl
    modawedlugkasi.blogspot.com
    dodałam baner na pasku bocznym mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nagrody są super:)Ustawiam się w kolejce. Warunki spełnione:)
    joannachwilezapomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie to urocze! Chętnie wezmę udział!
    mail: wanillia@tlen.pl
    blog: www.mazidelka.blogspot.com
    baner w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Biorę udział,a co mi tam ! :)

    mail: minieczki8@wp.pl
    obserwuję jako: francuzik

    OdpowiedzUsuń
  42. Nic tylko życzyć więcej rocznic!
    Oczywiście zgłaszam się .
    nutinka112@gmail.com
    http://nutinkowewypieki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Emilia, bojohny@onet.pl :)
    ŚLICZNOŚCI <3

    OdpowiedzUsuń
  44. zgłaszam się :)
    obserwuję i zostawiam maila: agoooooosia@gmail.com

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się i obserwuję D:
    http://magicwordcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: kotka1412
    Lubię jako: Weronika K.
    email: juki5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Również z chęcią się zgłoszę, bo nagrody przecudne ;)
    Obserwuję jako JoanneDevian
    Mój email: asik27@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się, zakładka mnie zauroczyła :)
    e-mail: kingamuszka@tlen.pl
    obserwuję jako: kingamuszka
    fb: Kinga M

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się! I to z ogromna chęcią! ;D
    Obserwuję bloga jako: Monique
    Polubiłam na FB: Monika M.
    Dodałam także banner na mojego bloga: http://art-monique.blogspot.com/
    AAA! Bym zapomniałam o e-mailu... Oto on: art.monique@o2.pl
    I jeszcze jedno... Super nagrody! ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, zmieniałam nazwę i adres bloga. Banner znajduje się tutaj: http://moniquemade.blogspot.com/

      Usuń
  50. Obserwuję jako: Malina Malinowa
    mail: malinowe.zycie@gmail.com
    Baner: tu-sei-la-mia-vita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się ;)

    Obserwuję jako Klau dia
    E-mail Klaudia231296.01@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję jako: Eveline
    mail: ibinka1987@gmail.com
    baner: http://eveline-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo chętnie wezmę udział w losowaniu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. i ja się zgłaszam ;)
    mail: maziajkiblogspot@gmail.com
    banner: http://maziajki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Również się zgłaszam;)
    e-mail - etiennette@onet.pl
    blog - probkujemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. jaka piękna zakładka! zachorowałam na nią! :) zgłaszam się! może z okazji urodzin szczęście mi dopisze... :) dołączam do obserwatorów, bo i blog ciekawy :) a banerek pojawi się w specjalnej zakładce z konkursami :)
    renka012@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Obserwuję jako Dominika Miśka
    Mail: dominika-gieras@wp.pl
    Blog: dusza-marzycielki.blogspot.com
    Umieściłam baner twojego bloga w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję jako angelisia018
    e mail angelisiaa018@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Super candy, oczywiście się zapisuję do konkursu :)
    Obserwuję jako: Ktoś tam
    E-mail: kara263@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. zgłaszam się i ja :)

    koralinaart.blogspot.com

    koralinaart@gmail.com

    z pozdrowieniami! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się po smakołyki :)
    Obserwuję jako: puszka
    Lajkuję jako: Paulina Anna Domoradzka
    Zalinkowany banner: http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/
    Kontakt: paulina.domoradzka@gmail.com

    Liczę na szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Super♥ byłam bym idiotką gdybym nie wżęła udziału !!!!!!!
    Ania, kocann05265@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie mogę zalajkować ani zaobserwować, bo nie mam konta, ale skoro mimo wszystko pozwalasz na udział w konkursie anonimowym, zgłaszam się. Bannerek wkleiłam tu http://candy-i-rozdania.blogspot.com/search?updated-max=2012-10-31T16:42:00%2B01:00&max-results=10&start=10&by-date=false mój mail: automatisch@onet.pl
    Śliczna ta zakładka, strasznie miło z Twojej strony, że nie stawiasz obserwacji jako konieczny wymóg i dajesz też szansę innym. W imieniu wszystkich takich osób dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepraszam, skopiowałam link nie z tej karty. jeszcze raz, bannerek umieściłam tu http://nefilim.pinger.pl/m/15304985/przelamujemy-bariery-candy-na-blogspocie

    OdpowiedzUsuń
  65. Chętnie staje w kolejce :) mam chrapkę na takie cudności :) Szczególnie zakładka mi się podoba :)banerek już u mnie jest http://edididinaszmiszmasz.blogspot.com/ Pozdrawiam
    Edyta
    metromanka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Jakie piękne nagrody! Zgłaszam się. Mój e-mail: teenagercool@interia.pl
    Banerek wklejony. Obserwuję jaka milion oliwka. Twojego fan-page bym polubiła ale niestety nie posiadam facebooka.
    Pozdrawiam :-*
    http://milionioliwka.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się.
    Na fb lubię jako: Karolina Masłowska
    Obserwuje jako Karolina Masłowska
    karomalina@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się :)
    Przepiękne nagrody sama robiłaś czy kupowałaś?
    Nie ważne i tak są super.
    Mój e-mail: kotekso@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie nagrody zrobiłam sama, tak jak wszystkie rzeczy pokazywane na blogu:). Jedynie samych różyczek użyłam gotowych, są one z żywicy i takie już kupiłam:)

      Usuń
  69. Również się zgłaszam:-)
    Fajne nagrody, kolor super romantyczny!
    Obserwuję jako: Anna Marianna
    E-mail: anna.marianna@vp.pl

    Ciepło pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  70. Stanę w kolejce :)
    hania32@vp.pl
    http://hanka-blog-handmade.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Śliczności :)

    Oczywiście, ze się zgłaszam

    Mytopea@wp.pl

    mytopea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się :
    ruda723@vp.pl
    Obserwuję lubię na fb :)
    Mój blog: http://kasztankowa23.blogspot.com/
    Dodaję obrazek w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja też, ja też chcę...:)
    Banner na moim blogu faajnykosmetyk.blogspot.com
    faajnykosmetyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam i z checia sie zapisze na takie slodkosci.Uwielbiam Twoje rekodziela:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. banner na moim blogu : http://inperfect-world.blogspot.com/
    Obserwuję :)
    email: natalia250895@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. baner jest na blogu - http://byjean.blogspot.com/
    email - byjean94@gazeta.pl
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  77. świetne nagrody :D
    Już wstawiłam baner na bloga ;)


    email: ada55512@wp.pl
    blog: http://shutup-and-takemymoney.blogspot.com/
    obserwuję jako: addrianna

    OdpowiedzUsuń
  78. Witam, bardzo podoba mi się twój blog.
    Prezent fantastyczny myślę, że uda mi się go wygrać. Bardzo bym chciała go mieć ;)

    mój e-mail: marimarimari@gmail.com
    A i zalajkowałam Cię na fb(nie wiem czy to ma jakiekolwiek znaczenie :( )

    Pozdrawiam Marika D. Już nie mogę się doczekać wyników konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  79. zgłaszam się i ja :) Twój blog jest piękny, weszłam na chwilę i zostałam na dłużej :) wciąga...
    e-mail: magkra5@wp.pl
    banerek u mnie na blogu: madziarka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. I ja się zapisuję i zapraszam do mnie :-)

    http://mamaniusia.blogspot.com/

    mail: mamaniusia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Prześliczne są te prezenty! Mnie, mola książkowego, najbardziej zachwyciła zakładka, cudo.
    Ciepłości:)

    mar.rydz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  83. Po takie piękności to i ja się zgłoszę.

    syla666@gmail.com

    http://poplatanyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Śliczne nagrody♥
    Mój email:natalia623@poczta.onet.pl
    Obserwuję jako:♥Natalia♥

    OdpowiedzUsuń
  85. Staję w ogonku ^^ Dla takiego mola książkowego jakim jestem nadmiar zakładek nie istnieje.
    aiwlys93@gmail.com
    jagraficzka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dodam jeszcze, że banerek umieściłam w zakładce "Rozdania".

      Usuń
  86. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  87. Śliczne rzeczy. Pozdrawiam.
    annapogorzelska55@gmail.com
    http://annapdm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. zgłaszam się po te cudeńka! :)
    email: mon92@vp.pl
    dodaje baner na pasek boczny: www.moooni-que.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Urocze oczywiście również się zapisuję joannachrapek19@gmail.com i zapraszam na http://kordonek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. melduję sie
    dookola@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Śliczne są te Twoje cudeńka:) Z uwagą śledzę blog i Twoje poczynania. Chętnie wezmę udział w konkursie. Pozdrawiam Agnieszka (agnieszkaa.fraczek@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  92. Wyrażam ogromną chęć do wzięcia udziału :)
    email: kajawa@op.pl
    blog dodany do obserwowanych :)
    mój blog: http://mabeauteestbellee.blogspot.com/ -> baner w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Nie wiem jak to jest możliwe, że jeszcze mnie tu nie ma? No nic... lepiej późno niż wcale. Z niecierpliwością czekam na jutrzejsze wyniki. Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  94. Piekne rekodziela:) cudowny blog:) pozdrawiam cieplutko ustawiajac sie w kolejeczce:) adusia808@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Piekne rekodziela:) cudowny blog:) pozdrawiam cieplutko ustawiajac sie w kolejeczce:) adusia808@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Piekne rekodziela:) cudowny blog:) pozdrawiam cieplutko ustawiajac sie w kolejeczce:) adusia808@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Świetny blog!
    Wiele przydatnej wiedzy i bogatej treści
    Zapraszam do mnie, jeśli spodobała Ci się treść przedstawiona na moim Blogu dodaj mnie do followersów.
    Odwdzięczę się tym samym
    Banners Broker

    OdpowiedzUsuń