wtorek, 30 października 2012

DIY Nowe oblicze starego swetra

Hej, hej, hej:)
dziś trochę z innej beczki. Znudził mi się mój stary sweterek/kardigan. Jest długi, zapinany na guziki, w smutnym, czarnym kolorze.
Hmmm...
Długo zastanawiałam się, co by tu z nim zrobić, aby nabrał niebanalnego charakteru. Sweterek leżał cierpliwie w szafie, aż w końcu wymyśliłam, że łatki na łokciach będą najlepszym rozwiązaniem, a żeby nie było nudno, w kształcie serc i w kontrastującym do czerni chabrowym kolorze:) Wystarczył kawałek chabrowego filcu, klej do tkanin, nożyczki, żelazko i 10 minut wolnego czasu. Efekty pozostawiam Wam do oceny (chociaż powiem szczerze, że mi się bardzo podoba jego nowe oblicze <3 )



Wycinamy łatki :)
Myślę, że to fajny i niedrogi pomysł na przeróbkę, starych, znudzonych bluzek czy sweterków:) Co Wy na to?
A dewiza na dziś:

Source: pinspire.pl
Do napisania po weekendzie!
xoxo
S.

18 komentarzy:

  1. Świetnie Ci wyszedł :) Prosty sposób, a jaki fajny efekt uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne to oblicze :) Zakochałam się w tym sweterku. Dzięki łatkom nabrał niesamowitego uroku :) Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się i to bardzo! :) Zapewne kiedyś wykorzystam ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. + zostałaś wyróżniona na moim blogu :)

      Usuń
  5. Super to wyszło:) A powiedz mi czy coś takiego to długo się trzyma?? Nie ściera się zbyt szybko??
    P.S. Dodałam nowe bransoletki do bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina, jest to przyklejone (z zamysłem na stałe), klejem do tkanin i zaprasowane kilkukrotnie żelazkiem:) nic się z tym nie dzieje, nawet po praniu łatki nie odpadają:)

      Usuń
    2. Aha:) No to super urozmaicenie:) Dzięki za odpowiedź:)

      Usuń
  6. świetny pomysł i wykonanie :) brawo!!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, super, że się Wam podoba!:) naprawdę polecam ten sposób na odświeżenie nienoszonych, znudzonych już ubrań:) A jak wiadomo - Kobieta zmienną jest... :)

      Usuń
  7. Rewelacyjny pomysł, zainspirowałaś mnie, żeby zrobić jakąś przeróbkę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sylwia,super pomysł, mam jeden taki sweterek, też w nudnym kolorze- szarymmm, może też coś podobnego wymodzę, a mogę? Buziaki:)* Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie Aduś! Kombinuj, po co ma leżeć w szafie:) i koniecznie pokaż, co z tego wyszło:) :*

      Usuń
  9. Serduszka na łokciach świetny pomysł, ja zawsze mam strasznie wypchane łokcie w swetrach, moze to dobry pomysł by się ich pozbyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem co to znaczy... myślę, że to całkiem dobry pomysł, aby jeszcze trochę ponosić stare sweterki :)

      Usuń
  10. Zapraszam po odbior wyroznienia:)
    koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń