sobota, 13 października 2012

Szkatułka z kartonowego pudełka

Cześć Wszystkim:)
Zauważyłam, że spodobał Wam się bardzo serwetkowy motyw, który użyłam do wykonania TEJ zakładki do książek i do jednego z TYCH lusterek. Postanowiłam więc zrobić w takie serduszka również szkatułkę, która wcześniej była zwykłym, białym kartonowym pudełeczkiem (nawet nie pamiętam już po czym).
Kartonowe pudełeczko + decoupage + drewniane serduszko => Praktyczna szkatułka na drobiazgi.
Teraz stoi na moim biurku i wygląda całkiem uroczo. Zostawiam ją Wam do oceny:




Jakie jest Wasze zdanie na jej temat?:)
A teraz:)`:
Źródło: www.pinspire.pl
Ach, i zapomniałabym! Serdecznie zapraszam wszystkich Chętnych, którzy jeszcze się nie zapisali do wzięcia udziału w moim pierwszym CANDY/ROZDAWAJCE:

 Życzę Wam udanego weekendu!:)
Pozdrawiam ciepło, w te chłodne już dni
S.

7 komentarzy:

  1. Śliczne, uwielbiam decoupage, za to, że zwykłe pudełko staje się niezwykłą szkatułką! Brawo :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne deco :) pudełeczko wygląda rewelacyjnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna. Bardzo podoba mi się motyw serduszek :) Pozdrawiam, N.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne:) A poza tym to ja mam bzika na punkcie różnych , różniastych pudełeczek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, bardzo dziękuję!:) takie pudełeczko, to niedużo pracy a efekt jakże cieszy oko!:) Buziaki:*

      Usuń
  5. Romantyczna szkatułeczka- podoba mi się =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sympatycznie tu u Ciebie :) Podobają mi się Twoje prace, będę częściej Cię odwiedzać :) Tymczasem obserwuję, a w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://modelinadoroslej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń