poniedziałek, 8 października 2012

Trendy biżuteryjne jesień/zima 2012/2013

Mam dla Was niespodziankę:)
Przygotowałam dla Was moje opracowanie najnowszych biżuteryjnych trendów:)

W sezonie jesienno-zimowym 2012/2013, jeśli chodzi o biżuterię szlachetniejszą niezmiennie cenione są duże, szlachetne kamienie np.: agat, ametyst, azuryt, kocie oko, bornit, granat, kamień księżycowy, onyks (mój ulubiony), kryształ górski, kwarce i wiele wiele innych. Duże kamienie spotykane są na mankietach, w wisiorach, bransoletach, kolczykach, pierścieniach itp. Najmodniejsza jest duża, okazała, wręcz żyrandolowa biżuteria, jednak nie w nadmiarze.
Jako najważniejsze trendy biżuteryjne (niekonieczne dotyczące drogiej, firmowej biżuterii), uznać można:

ODRODZENIE CZERNI i ROCK'A
Na nowo doceniona czerń, zachwycająca, najchętniej w odsłonie gotyckiej lub punk/glam rock. Czerń błyszcząca, mroczna, symboliczna. Na topie są ćwieki, krzyże, łańcuchy, kolce itp., w ciemnym kolorze, lub w towarzystwie czerni.
Źródło: me on polyvore.com, www.polyvore.com/cgi/set?id=60591063&.locale=pl
A z SylviaMade'owych gadżecików, np.:

ZŁOTO
Złota biżuteria, lub w kolorze złota, może być pełna barokowego przepychu, pozwijanych wzorów, ale mogą to być również pozłacane koronki, kolce, łańcuchy, motywy zwierzęce, wzory geometryczne itp. Trendy jest połączenie złota z turkusem.

Źródło: me on polyvore.com, www.polyvore.com/cgi/set?id=60591063&.locale=pl
A na moim blogu znaleźć możecie m.in.:

STYL WOJSKOWY
Wojskowe inspiracje, kolor khaki, zgniła zieleń, ciężkie bransolety...
Źródło: me on polyvore.com, www.polyvore.com/cgi/set?id=60591063&.locale=pl

Śrubkowo bywało także i u mnie:

LUDOWO
Kolorowo, motywy ludowe, hippie, boho, wisiorki, paciorki, plecionki klimatem z lat 70.
Źródło: me on polyvore.com, www.polyvore.com/cgi/set?id=60591063&.locale=pl
Kilka moich kolorowych plecionek i piórek:

BROSZKI WRÓCIŁY
Moda na broszki wróciła, są kwiaty, sowy, koty, pióra, wzory geometryczne - pełna dowolność!
Źródło: me on polyvore.com, www.polyvore.com/cgi/set?id=60591063&.locale=pl
 Moje filcowe broszki:

ANIMAL PRINT
W dalszym ciągu na topie są motywy zwierzęce, a już w biżuterii można ich znaleźć całe mnóstwo!
Źródło: me on polyvore.com, www.polyvore.com/cgi/set?id=60591063&.locale=pl

Uff:) Pamiętajcie, że to tylko niektóre z obowiązujących trendów. W tym sezonie jest ich naprawdę dużo! Mam nadzieję, że moje opracowanie spodobało Wam się, bo bardzo się starałam:) Jako źródła, użyłam artykułu, który prezentowałam Wam na facebooku mojego bloga, możecie zajrzeć do niego TUTAJ.
Jeżeli posty tego typu podobają Wam się, dajcie znać, postaram się coś takiego jeszcze nie raz przygotować:)
I jeszcze jedno, jeżeli chcecie być na bieżąco, zachęcam Was do polubienia bloga na facebooku, możecie to zrobić TUTAJ.
Pozdrowienia ze studenckiego Wrocławia;)
S.

5 komentarzy:

  1. Moimi faworytami nadal zostają kolce i śrubki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zestawienie. Ja właśnie planowałam coś w czerni zrobić. Twoje kolce z piórkami są super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za zestawienia. Teraz nic, tylko trzeba zasiąść do pracy i doprodukowac troszku nowości. ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa reklama i zachęta:) Na moim blogu (koziolekhobby.blogspot.com) już niedługo też pojawi się pare bransoletek:) Wiec zapraszam:) A co do bransoletek to moim nr 1 jest ta czarna z srebrnymi koralikami i skrzydełkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję dziewczyny!:) Bardzo się cieszę, że się Wam spodobało to opracowanie:) i w takim razie postaram się o więcej takich:) Pozdrawiam Wszystkie :*

      Usuń