czwartek, 4 października 2012

Zakładka decoupage

Witam Was po mojej dłuższej nieobecności:)
Nie będę się niepotrzebnie tłumaczyć, ale uwierzcie mi, wolnego czasu to ostatnio nie miałam wcale (z poważnych powodów) :) Ale już jestem, obiecuję dodawać częstsze i bardziej "treściwe" posty. W kolejce już stoją całkiem nowe bransoletki, których tu jeszcze nie widzieliście oraz moje pierwsze blogowe CANDY/konkurs, które postaram się zorganizować dla wszystkich Was w przyszłym tygodniu:) Będzie więc ciekawie - obiecuję:)
A dziś mam dla Was drewnianą zakładkę do książki zrobioną techniką decoupage już w sierpniu, musiała jednak "swoje odczekać" zanim Wam ją pokazałam:) Była to moja pierwsza taka zakładka, zrobiona na próbę, ale teraz już wiem, że na niej się nie skończy i będą kolejne, w przeróżnych wzorach:)






Podoba się? Zrobić ich więcej? A może ktoś z moich Czytelników jest chętny na posiadanie takiej?:)

Pozdrowienia i uściski
S.

6 komentarzy:

  1. Sylwia jaka ta zakładka jest piękna!!! Ach, Ty to jesteś Mistrzyni :) buziaki ze Szczecina :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję Adula! Buziaki z Wrocławia:*

      Usuń
  2. Ślicznie Ci wyszła ta zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś bardzo ładny motyw :) Śliczna zakładeczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładka przepiękna. Jestem zakochana od pierwszego luknięcia na nią. :D Z niecierpliwością czekam na fotki nowych bransoletek i oczywiście candy! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładka naprawdę prześliczna, już zgłosiłam się do candy, bo może uda mi się taką mieć :)

    OdpowiedzUsuń