niedziela, 25 listopada 2012

Colorful

Hej:)
Stworzyłam nowe bransoletki z kolorowych sznurków woskowanych. Wyszło... tęczowo:) może nie w klimacie jesienno-zimowym jak u wielu z Was na blogach, ale na pewno i coś takiego się jeszcze tutaj pojawi - don't worry!:)
Pracuję obecnie nad całą masą nowych bransoletek, ponieważ w najbliższym czasie uruchomię sprzedaż internetową, więc jeśli tylko będziecie mieli ochotę, będziecie mogli szybko i sprawnie nabyć coś co wyszło spod moich rąk :)
Zostawiam Was ze zdjęciami nowości:










Jak Wam się podobają? Już niedługo będą dostępne w sprzedaży:) Zapraszam do śledzenia info na blogu i facebooku.

A teraz chciałabym pochwalić się kolejnym wyróżnieniem Liebster Blog, które otrzymałam od Dziewczyn z bloga Grube Nici.

Bardzo Wam dziękuję za docenienie mojej pracy i przyznanie mi wyróżnienia - to bardzo miłe:) Poniżej, zamieszczam odpowiedzi na pytania zadane przez Dziewczyny:
1. Jakbyś mogła cofać czas, to o ile byś go cofnęła? Nie zrobiłabym tego.
2. Skąd się wzięła potrzeba pisania bloga? Z potrzeby pokazania mojej twórczości szerszej grupie odbiorców.
3. Rower czy auto? Oj to chyba najtrudniejsze pytanie:) Uwielbiam jazdę na rowerze i robię to kiedy tylko mogę, jednak prowadzenie samochodu (zwłaszcza szybko) to jest chyba to co lubię najbardziej :P
4. Hand-made jest fajny bo? Rzeczy zrobione własnoręcznie są unikalne, oryginalne i ograniczone jedynie naszą wyobraźnią.
5. Czego brakuje w Twoim mieście? Obecnie mieszkam we Wrocławiu, więc chyba nie brakuje mi niczego:)
6. Twoje ulubione kolory. Granat, czerń, chabrowy, zielony.
7. Twoje ulubione dodatki. Bransoletki!!!
8. Opisz swoją ulubioną torebkę. Nie przywiązuję do nich zbyt dużej wagi, mam 3 torebki i żadna z nich nie jest ulubioną :)
9. Co decyduje o wyborze torebki? Pakowność zdecydowanie!
10. Twoje ulubione motywy ozdobne. Serca, piórka, kolce, ćwieki, zwykle uważam, że w prostocie siła.
11. Jak spędzałabyś wolny czas, gdybyś nie pisała bloga? Och jest całe mnóstwo innych rzeczy, które robię w wolnym czasie, blog zajmuje tylko jakąś jedną dziesiątą z nich :)

Tak jak przy ostatnim wyróżnieniu, zdecydowałam się nie nominować kolejnych blogów, ponieważ całe ich mnóstwo dostało już kilkakrotnie to wyróżnienie, a ja uwielbiam tak wiele z Waszych blogów, że bardzo trudno byłoby mi się zdecydować na wyróżnienie jedynie 11 z nich :)

Pozdrawiam,
S.

12 komentarzy:

  1. Bransoletki sa swietne! Wszystkie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś zrobiłam identyczną bransoletkę jak ta z trzeciego dużego zdjęcia. nadal je robię, ale teraz już rzadziej, bardziej wolę regulowane z przywieszkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam te regulowane, są MEGA wygodne, praktyczne i pasujące niemal do wszystkiego! Ale miałam ochotę na coś nowego, więc powstały i te :) Pozdrawiam cieplutko, S.

      Usuń
  3. widzę że nie tylko u mnie bransoletki ;) świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bransoletki zawsze i wszędzie na czasie! :)

      Usuń
  4. W ślicznych kolorkach zrobiłaś te bransoletki :)


    http://lilobeaded.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebiesko - zielona i ta z fioletowymi sznureczkami rewelacyjne!!! / pzdr, magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są :) Brązowo czerwono żółto przypomina flagę Niemiec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha rzeczywiście, coś w tym jest :) wyszło zatem nieco światowo :)

      Usuń