poniedziałek, 19 listopada 2012

Jesienna plecionka

Hej:)
Od jakiegoś czasu mam mnóstwo nauki i projektów na uczelni, więc jak można by się domyśleć robię wszystko inne, niż to co powinnam :) Teraz na przykład powinnam uczyć się na jutrzejszy egzamin, a jednak postanowiłam wstawić kolejny post ;) Splotłam kolejną bransoletkę w technice kumihimo. Tym razem jest ogniście, a nawet jesiennie + 2 zawieszki i niebanalna bransoletka gotowa!



Mam dla Was jeszcze jedną informację. Biorę udział w kolejnym konkursie bransoletkowym organizowanym przez manzuko.com. Moją pracę (jedną z bransoletek z poprzedniego posta), zobaczyć możecie TUTAJ i co więcej, jeśli tylko Wam się podoba, możecie na nią zagłosować, klikając pod jej zdjęciem "Lubię to". Dzięki!:)

Pozdrawiam cieplutko
S.

12 komentarzy:

  1. Melduję, że zagłosowałam z przyjemnością :D
    Btw podobają mi się Twoje filcowe podkładki - skąd masz? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pepco jest skarbnicą takich cudeniek:) Dziękuję Kochana za głos! :)

      Usuń
    2. a no tak - pepco! mogłam się domyślić, na szczęście mam niedaleko :)
      no i moja droga, przesyłka doszła, doszła, już wczoraj, ale nie miałam jak dać znać - w najbliższym poście na pewno się pochwalę, bo jestem bardzo zadowolona z nagrody! :)) jeszcze raz dziękuję ;*

      Usuń
  2. Śliczna! Sylwia u nas luzy na razie, ale w Jeleniej też tak robiłam, czyli najpierw handmade, a później nauka :) hehe... Już głosuję! Buziaki/Ada

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna, pomimo że teraz nadchodzi już czas na zimowo-świąteczne bransoletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dokładnie tak samo, zamiast się uczyć do egzaminu, zaglądam do blogowych sąsiadek albo sama coś majstruje:)A potem chodzę podminowana bo czuję się nieprzygotowana:) Bransoletka świetna. Na fb zalajkowane:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog "Sylvia Made" został wyróżniony przez Grube Nici. Zapraszamy do zabawy:

    http://grubenici.blogspot.com/2012/11/grube-nici-wyroznione.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na moje Candy:D
    http://koziolekhobby.blogspot.de/2012/11/pierwsze-candy-u-koziokad.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również zapraszam do udziału w Candy ;-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń