piątek, 9 listopada 2012

Męska plecionka

Cześć:)
Przepraszam Was drodzy Czytelnicy, że tak długo mnie nie było, ale już śpieszę nadrabiać zaległości!:) Na początek męska, pleciona bransoletka, zrobiona za pomocą mojego magicznego dysku. Powędrowała wczoraj do mojego Brata.


Perfumy mojego I. o pięknym zapachu, w roli podstawki:)

Już plotę kolejne, bardziej kolorowe i damskie bransoletki:) Musicie je koniecznie zobaczyć, dlatego niedługo post specjalnie o nich :)
Pamiętajcie również proszę, że zostały już jedynie 2 dni na zapisanie się do mojego Candy:

W poniedziałek ogłoszę wyniki i zrobię małe podsumowanie, ponieważ mam Wam wieeele do napisania:)
Pozdrawiam i życzę Wszystkim udanego weekendu
S.

8 komentarzy:

  1. fajna :) mój M. uznałby, że jest za mało męska :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, mojemu J. juz sie taka zamarzyla i juz widze jak bedzie zameczal Ade, zeby mu taka zrobila... pozdrawiam /magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, Sylwunia co ty najlepszego narobiłaś, mój szwagier nie da mi żyć przez następne pół roku albo i dłużej... hehe:) ale wyszła Ci superowa:):*

      Usuń
    2. Och, nie było to absolutnie zamierzone Dziewczyny ;) Cieszę się, że się spodobała, tym bardziej, że samemu Zainteresowanemu tematem :) Buziaki :*

      Usuń
  3. Kumihimo fajna sprawa. Dysku niestety kupionego nie posiadam aczkolwiek wykonałam sobie taki pseudo dysk z dykty kartonowej. Źle nie było. Kilka bransoletek sie uplotło. Btw, Twój plątaniec dla mężczyzny pierwsza klasa. Kolorki świetnie dobrane. Brat pewnie szalenie zadowolony. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, jest zadowolony (przynajmniej tak mi się wydaje) :)

      Usuń