piątek, 16 listopada 2012

Plecione z zawieszkami + wyróżnienie

Cześć Wszystkim!
Po krótkiej nieobecności spowodowanej natłokiem obowiązków, głównie uczelnianych, powracam z nowymi plecionymi bransoletkami, tak jak obiecałam:) 


Spleciona niczym łańcuch DNA:) w moim ulubionym zestawieniu kolorów, w towarzystwie piórka i ptaszynki, w odcieniach srebra.

Prosta, z dominacją błękitu w starym złocie, z przeuroczym psiakiem i łapką :)
:) Takie tam.
A teraz chciałam bardzo podziękować za wyróżnienie Liebster Blog, które otrzymałam od Pauliny z bloga KoziolekHobby.

Zasady tegoż wyróżnienia brzmią następująco:  
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Z wielką chęcią odpowiem na pytania zadane przez Paulinę, w ramach nominacji, jednak pozwólcie, że nie będę nominowała kolejnych blogów, ponieważ całe ich mnóstwo dostało już te wyróżnienie, a ja uwielbiam tak wiele z Waszych blogów, że ciężko by mi było zdecydować się na jedynie 11 z nich:)
Oto pytania Pauliny i moje odpowiedzi:
1.Fauna czy flora? Fauna.
2.Czarny czy brąz? Moja ulubiona czerń.
3.Ogień czy woda? Uwielbiam pływać, więc...
4.Moje marzenie? Ach, mam ich całe mnóstwo, opowiem o jednym: ostatnio zdałam sobie sprawę, iż bardzo chciałbym zostać Treserką (nie lubię tego słowa - wolę 'Trenerka') psów ;).
5.Czytanie książek czy oglądanie filmów? Nie mogę wybrać tylko jednego!
6.Kawa czy herbata? Zdecydowanie herbata (zielona).
7.Mróz czy upał? W zimie upał, w lecie mróz ;).
8.Ulubiona potrawa? Hmm, może zupa szczawiowa?
9.Najzabawniejsze zdarzenie z życia? Te najzabawniejsze raczej nie wpisują się w tematykę tegoż bloga :D
10.Góry czy morze? Góry.
11.Co sprawia, ze się uśmiechasz? Jest wiele takich bodźców, np. mój piesek Milka rozśmiesza mnie do łez.
It's all:)

Pozdrawiam,
S. 

14 komentarzy:

  1. Świetne bransoletki, oryginalne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile kosztuje taka bransoletka? :>

    OdpowiedzUsuń
  3. No bransoletki odlotowe! Bardzo ciekawy splot:) Takie dwa w jednym:D ciesze sie, ze odpowiedzialas na pytanka:) Zaskoczyla mnie odp.8. Nigdy nie slyszalam zeby ktos az tak lubial szczawiowke:D Ale sa gusta i gusciki:D Teraz jeszcze pozostalo Ci nominowac 11 osob:) Najtrudniesza czesc:/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne bransoletki, a ten tag robi już chyba 3 kółko na blogach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) chodzi Ci o to wyróżnienie?

      Usuń
  5. Śliczne są. Mają bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletki są super ! pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne bransoletki! melduję,że własnie listonosz dostarczył przesyłkę od Ciebie.
    Jestem zachwycona i jeszcze raz bardzo dziękuję. pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super:) Nie ma za co dziękować, to tylko szczęśliwy uśmiech losu!:) Bardzo się cieszę, że Ci się podoba! Pozdrawiam ceiplutko

      Usuń
  8. Śliczne bransoletki :)


    http://lilobeaded.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci, że świetnie dobierasz kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozdrowienia z bloga, który też brał udział w zabawie :)

    www.grubenici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń