poniedziałek, 12 listopada 2012

Wyniki Pierwszego CANDY u SylviaMade!

Moje Kochane!
Na wstępie serdecznie dziękuję Wam za tak liczny udział w Candy. Chciałabym zrobić małe podsumowanie, ponieważ na blogu wzrosły wszystkie "słupki":P
Udział wzięło aż 90 osób!!:) 
Liczba obserwatorów wzrosła aż do 77!
Natomiast liczba wejść na bloga wzrosła do ponad 12350!
Wiele osób polubiło też stronę SylviaMade na facebooku:)
Poznałam całe mnóstwo nowych blogów, do których z chęcią zaglądałam.
Jestem bardzo mile zaskoczona tak dużym zainteresowaniem z Waszej strony i bardzo Wam wszystkim dziękuję:)
A teraz najprzyjemniejsza część całej zabawy czyli WYNIKI CANDY.


Przypominam, że do zgarnięcia, były takie oto nagrody:


And the winner is......


Powyższe nagrody zgarnia Justek, czyli Justyna z bloga: jussstek.blogspot.com

Ale chwileczkę, chwileczkę, ponieważ chętnych było tak wielu, postanowiłam wyłonić jeszcze jedną osobę i przyznać jej nagrodę pocieszenia:) Chciałam, aby nagroda ta nawiązywała klimatem do powyższych nagród, zatem oto różowiutka bransoletka:


Ona z kolei powędruje do:


Nagrodę pocieszenia otrzymuje zatem Ania-w małym domku, z bloga: wmalymdomku1.blogspot.com.

Serdecznie gratuluję wygranej! :) 
Zwyciężczynie zostały wyłonione sprawiedliwie, mam nadzieję, że nagrody przypadną im do gustu :) Skontaktuję się z nimi e-mailowo. Jednocześnie bardzo żałuję, że nie mogę nagrodzić Wszystkich biorących udział! W najbliższym czasie przewiduję jednak kolejny konkurs, zatem zapraszam Wszystkich do zaglądania do mojego "blogowego kącika":)

W kolejnym poście coś nowego biżuteryjnego oraz wyróżnienie, które ostatnio otrzymałam:)
Pozdrawiam cieplutko i życzę Wszystkim udanego tygodnia,
S.

12 komentarzy:

  1. gratuluję wygranym, dostaną przepiękne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rowniez gratuluje, bo jest czego:) Takie wygrane kazdy by chcial:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, gratuluję Sylwia takich statystyk:) Dzięki za zabawę i gratuluję dziewczynom:) Pozdrawiam ciepło:) Ada

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojaaaa ale się cieszę! Dziękuję! ;** Nie na darmo śniło mi się, że wygrałam w totka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okrutny spam ukrył Twojego maila przede mną :( Ale już skrobnęłam odpowiedź ;)

      Usuń
  5. gratuluje wygranym! :) Pozdrawiam, N.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje Wam dziewczyny takich pięknych "słodkości" :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę i Gratuluję Szczęściarom =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała wiadomość! bransoletka piękna :)
    dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne gratulacje dla dziewczyn. A Tobie Sylwuś dzięki za możliwość wzięcia udziału. ;)

      Usuń