niedziela, 23 grudnia 2012

Before Xmas

Heeej!
Świąteczne prezenty handmade to coraz częstszy wybór wielu z Was. Koralikowo-zawieszkowe zakładki do książek zamówiła u mnie tym razem M. Jedna chabrowo-czarna, druga w odcieniach zieleni. Jako prezent powędrowała do nowego właściciela również męska bransoletka ze skóry ekologicznej, jednak w pośpiechu doręczenia prezentu mojej stałej klientce, zapomniałam zrobić zdjęć - ale nie szkodzi, zrobię jeszcze nie jedną taką!  Miejmy nadzieję, że takie prezenty się spodobają i będą świetnie spełniać swoją rolę:)





A teraz świąteczna wersja mojej Milki, która pomagała ubierać choinkę ;)
Wesołych Świąt Wszystkim Czytelnikom!

Pozdrawiam,
S.

11 komentarzy:

  1. Milka prześwietna:) Moja kotka Mariola również upodobała sobie choinkę i co chwilę muszę ją od niej odganiać bo strasznie kuszą ją wszystkie ozdoby ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Och skąd ja to znam! Milka od rana podkradała wszystkie ozdoby i bombki :)

      Usuń
  2. Oryginalne prezenty! Świetnych, świątecznie świętych świąt! pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za śliczne życzonka ;) Również życzę wszystkiego co najlepsze jeszcze w starym, jak i w Nowym roku :) Pozdrawiam, S.

      Usuń
  3. Piękne zakładki, a psiak zdecydowanie może zastąpić choinkę ;) Pogodnych pełnych miłości i ciepła rodzinnego Świąt Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i wzajemnie, życzę wszystkiego co najlepsze! :)

      Usuń
  4. Urocze te zakładki :) Też często stawiam na własnoręcznie zrobione prezenty :)
    Ale co ja widzę, co Ty czytasz! Ja mam ją w wersji pdf'owej, ale czytanie z laptopa to zdecydowanie nie dla mnie, więc wiele nie przeczytałam, ja książki wolę w tradycyjnej formie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana! :) a czytam, właściwie dopiero zaczęłam, bo dostałam tę książkę w prezencie i słysząc, że jest tak światowym bestsellerem, postanowiłam, że zacznę;) A dobrze Cię rozumiem, bo też nie przepadam za czytaniem ebook'ów z laptopa - nie ma tej frajdy co tradycyjnie! :)

      Usuń
  5. Piękne zakładki ... dostałam książkę na gwiazdkę ... uwielbiam czytać tradycyjne papierowe a w takim przypadku zakładka niezbędna ;))
    Cudnych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie życzę wszystkiego co najlepsze już w Nowym Roku:) A jeśli chodzi o zakładki, to rzeczywiście trzeba zaopatrzyć się w końcu w porządne, zamiast brać każdy papierek, który znajdzie się pod ręką:P (przynajmniej tak zwykle bywa u mnie:P) Pozdrawiam serdecznie, S.

      Usuń