sobota, 29 grudnia 2012

Bransoletki z zamszu i nie tylko...

Cześć Wszystkim!
Czasem, gdy brakuje mi pomysłu, a mam poczucie, że chętnie bym coś nowego stworzyła, otwieram swoje pudło pełne różnych akcesoriów i półfabrykatów do tworzenia biżuterii, decoupage'u itp. i myślę... Tym sposobem zrobiłam wczoraj dwie nowiutkie bransoletki. Otworzyłam pudło pełne różności i wymyśliłam plecione bransoletki z rzemienia zamszowego, z łańcuchem z metalowych kuleczek, z przywieszkami, wszystko to w odcieniu jasnego i starego złota:) Beż i bordo to kolory, na które tym razem postawiłam. Obie bransoletki i nie tylko możecie kupić na ALLEGRO W TYM MIEJSCU.
Zobaczcie je sami:





I jakie jest Wasze zdanie na ich temat?

To pewnie mój ostatni post w tym roku, zatem życzę Wam moi drodzy Czytelnicy wszystkiego dobrego w Nowym 2013 Roku, nowych, ambitnych postanowień, niesłabnącej motywacji do ich realizacji, spełniania kolejnych marzeń, siły i samozaparcia w pokonywaniu trudności, weny i chęci do tworzenia i rosnącej ilości kreatywnych pomysłów!

Źródło: weheartit.com
Buziaki!
S.


5 komentarzy:

  1. Śliczne. Kolorki bardzo ładnie dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za życzenia i nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Dziewczyny, jeszcze raz wszystkiego dobrego! :)

      Usuń
  3. Wonderful beat ! I wish to apprentice at the same time as
    you amend your web site, how can i subscribe for a blog website?
    The account helped me a applicable deal. I
    have been a little bit familiar of this your broadcast provided bright clear idea

    Feel free to visit my web site ... dobra agencja reklamowa

    OdpowiedzUsuń