czwartek, 27 grudnia 2012

Shine bright like a diamond...

Witajcie:)
Jako pierwsze dziś błyszczące niczym diamenty kolczyki, powiedzmy, że na czasie, bo w imprezowo-sylwestrowym klimacie. Udało mi się upolować te fantastyczne koraliki w jednym ze sklepów internetowych i od razu zostawiłam je dla siebie:)


Moje ulubione jak na razie <3 :)

A teraz czas na kolejne drewniane zakładki decoupage, które zrobiłam jeszcze przed świętami. Są alternatywą dla zakładek serduszek, które pokazywałam Wam TUTAJ. Te są prostsze i chyba nieco bardziej funkcjonalne, ale kto by tam na to patrzył, ważne, że obie wersje są oryginalne i podobają się ich "użytkowniczkom" :).




:*
S.

5 komentarzy:

  1. Są śliczne i bardzo urokliwe:) fajny pomysł z tymi frędzelkami. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie wiem, co podoba mi się bardziej :) Śliczne wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki w sam raz na sylwestrową imprezkę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki idealne na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń