wtorek, 18 grudnia 2012

Świąteczne serca

Cześć!
Już dawno miałam dodać posta ze świątecznymi serduszkami i pomysłem na nastrojowe światło w pokoju, ale ostatnie problemy z internetem i szybki zmrok uniemożliwiający zrobienie ładnych zdjęć, skutecznie mi w tym przeszkadzały:) Ale już jest!
Szczerze mówiąc, za Świętami i tą całą związaną z nimi nagonką nie przepadam, mimo to jednak przygotowałam na dziś drewniane decoupage'owane serduszka w świątecznym klimacie, z uroczymi frędzelkami, służące np. za zakłądkę do książki, choinkową ozdobę lub jakąkolwiek inną :) Myślę, że świetnie sprawdzą się w roli gwiazdkowych prezentów. Oceńcie sami:

 





 A tutaj pomysł na nastrojowe oświetlenie w pokoju :) Wystarczy zwykłą półeczkę opleść łańcuchem kolorowych, świecących żaróweczek choinkowych i oto efekt:

Nastrojowo i przytulnie, nieprawdaż?:P

P.S. Ostatnio uruchomiłam sprzedaż moich wyrobów za pośrednictwem serwisu Allegro. W tej chwili aukcje już się skończyły, lub przedmioty zostały sprzedane, jednak niedługo wystawię kolejne rzeczy, a Was zapraszam do zaglądania i tam :)

Pozdrawiam cieplutko
S.

11 komentarzy:

  1. Śliczne te serduszka, proste, ale bardzo efektowne. Podobnie półeczka:) też powiesiłyśmy u nas lampeczki na okno i się zrobiło niezwykle świątecznie. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochane!:* Rzeczywiście, takie proste zabiegi we wnętrzu, a od razu widać różnicę:)

      Usuń
  2. Serduszka są piękne :) też użyłam lampek choinkowych, zawiesiłam na górze łóżka piętrowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi wyglądać fantastycznie i bardzo nastrojowo! :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Serduszko mikołajowo - reniferowe skradło moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo! :) reniferek wygląda wyjątkowo uroczo, gdy zobaczyłam tę serwetkę w sklepie od razu wylądowała w koszyku z zakupami :)

      Usuń
  4. serduszka urocze, bardzo ciekawy blog, uwielbiam kreatywnych ludzi, pozdrawiam :)
    jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na początkującego bloga, dopiero się uczę blogowania, będzie mi bardzo miło jeśli mnie odwiedzisz :))
    www.megansath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, to miłe:) z wielką chęcią zajrzę na Twojego bloga, wszystkie kiedyś zaczynałyśmy, a jak już się "wkręcisz" w blogowanie, to na pewno będziesz sobie fantastycznie radzić! Pozdrawiam!

      Usuń
  5. serduszka fajne, jednak nie chciałabym takich dostać ;P Nie to żeby coś, ale jak dla mnie są trochę niepraktyczne (nie czytam książek)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez obaw, trafiły do prawdziwych "moli książkowych" :P

      Usuń
  6. bardzo fajne te zawieszki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń