środa, 2 stycznia 2013

Filcowe sówki

Hej!
Filc nie jest materiałem zbyt często przeze mnie używanym do szeroko pojętego tworzenia. Tym bardziej nigdy nie czułam się "orłem" w szyciu czegokolwiek. Mimo to podjęłam wyzwanie!
Wyzwanie, które postawiłam sama sobie (będąc osobą, której nazbyt często zdarza się komplikować swoje czyny). ;)
Kiedy ostatnimi czasy zorientowałam się, że wielkimi krokami zbliżają się drugie urodziny mojego malutkiego Chrześniaka i jakby tego było mało - jego brata bliźniaka (zatem podwójna zagwozdka dotycząca prezentów), postanowiłam, że prezentem będzie coś oryginalnego, nie oklepanego i komercyjnie rozsławionego, jak wszechobecne w supermarketach, wszelkiego rodzaju gadające maskotki Elmo, super funkcjonalne narzędzia Boba Budowniczego, czy też szybsze niż spadający Felix pojazdy Batmana.
Chłopaki świętują dopiero swoje drugie urodzinowe party, zatem musiało to być również coś odpowiedniego do ich jakże poważnego wieku. Ach, wspomnę jeszcze, iż oczywiście uparłam się, iż w tym roku prezenty wykonam własnoręcznie.
Wśród wielu mniej lub bardziej odkrywczych pomysłów, znalazły się filcowe sowy - maskotki, które Chłopaki będą mogli przytulić w chwili dziecięcego zwątpienia, czy też wyładować na nich swoje dwulatkowe złości :P
Za robotę wzięłam się niczym "profesjonalna" krawcowa :P. Znalazłam w sieci różne szablony, które przerobiłam według własnych wymagań, zrobiłam wykroje, przygotowałam kolorowe nici i zaczęłam ręczne zmagania z igłą. Po dwóch dniach intensywnego szycia powstały takie oto cudaczne sowy, z których ostatecznie jestem bardzo zadowolona ( mam nadzieję, że i tak będzie w przypadku Chłopaków).




Sowy są dosyć okazałych rozmiarów - no, powiedzmy, że na pewno większe niż zeszyt. Do sówek dołączyły jeszcze słodkości. Jestem ciekawa Waszej opinii, na temat tych zabawnych, nielotnych (aby nie uciekały podczas zabawy) ptaszynek:)

Noworoczne pozdrowienia!
S.

7 komentarzy:

  1. FILCoszał jak u nas:) Pozdrowienia w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, Wy jesteście prawdziwymi Mistrzyniami filcu! :) Pozdrawiam również noworocznie! :)

      Usuń
  2. całkiem fajne, ale jak dla chłopaków wziełabym inne kolory ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a Chłopaki mają dopiero 2 latka i lubią takie kolorki :) ich Siostra za to, jak przystało na dziewczynkę woli jasne róże :)

      Usuń
  3. Chłopcy będą zadowoleni! Wg mnie cudne kolory :))
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń