czwartek, 31 stycznia 2013

Kolczyki z łańcuszka? + Nowy image...

Przechodząc ostatnio obok witryny APART, nagle zatrzymała mnie jakaś niewidzialna siła. Złapała za ramię, kazała się zatrzymać, cofnąć o dwa kroki i jeszcze raz przyjrzeć się uważnie wystawie. Ale nie! Nie był to w żadnym wypadku ochroniarz galerii! Mój wzrok pochłonęły śliczne, srebrne, wiszące kolczyki z drobnych, łańcuszkowych frędzli. Kolejnym punktem, na którym mój wzrok się skupił, była oczywiście cenówka. Tu łatwo się domyślić, że nie był to najmilszy dla oczu i portfela widok...
Pognałam do domu, chcąc mimo wszystko mieć je na swoich uszach, przecież mogę je sobie zrobić sama - odkrywczo pomyślałam! ;)
Kawał ciemno srebrnego łańcuszka, linijka, szczypce zaciskowe, bigle, chwila pracy i gotowe!



Są fantastyczne, lekkie, "ruchliwe" i o idealnej długości :) Zapraszam do zamówień, jeśli Wam też się spodobają :)

A TERAZ CZAS NA POJEDNANIE ZE ZMIANAMI !
Zapewne zauważyliście znaczne zmiany w image'u bloga? Znudzona poprzednim wyglądem, który po pewnym czasie wydał mi się nieco zbyt cukierkowy i przekombinowany, postanowiłam dokonać rewolucyjnych zmian, poza tym kobieta zmienną jest a co! 
Konieczność nauki na sesję, nieoczekiwanie pozwala mi znajdywać miliardy ciekawszych zajęć - pewnie wszyscy Studenci wiedzą doskonale o czym piszę. ;)
Wymarzyłam sobie nowe, profesjonalne i proste do identyfikacji logo, przejrzyste i jasne tło, stonowane kolory, wygodny wybór zakładek.



Swoim wymaganiom sprostałam. Nie wiem jak Wam się podoba, zatem z niecierpliwością czekam na Wasze opinie :)
Pozdrawiam ciepło!
S.

9 komentarzy:

  1. Logo super! Wygląd bardzo prosty - ale przecież najprostsze rozwiązania są najlepsze!

    Jako studentka wiem co masz na myśli. Sama oglądam seriale, czytam książki których nie powinnam, obrabiam zdjęcia - zamiast uczyć się do kolejnego egzaminu :)

    Powodzenia na egzaminach ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuję Kochana i wzajemnie! :) oby ta sesja minęła jak najszybciej i zakończyła się naszym pełnym sukcesem! W prostocie często tkwi siła, jeszcze raz dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam cieplutko, S.

      Usuń
  2. Super to nowe logo! Niby takie proste, ale ma coś w sobie, to tak jak z tymi kolczykami, a no i piórko idealnie do Ciebie pasuje:))) Pozdrawiam, Ada:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! uwielbiam takie robienie coś z niczego!
    mam kilka takich rzeczy na swoim koncie :D

    przy okazji zapraszam do mnie na rozdanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. logo super, ogółem cały wygląd bloga :)

    co do kolczyków to mogłaś dać jeden kolor, np. w retrokoralik.pl można kupić takie bigle(stare złoto).

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kolczyki ;)
    nominuje Cię do Liebster Awards ;)(szczegóły u mnie)
    i przy okazji zapraszam do mojego walentynkowego
    candy ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. super! uwielbiam długie, dyndające kolczyki:) wygląda bloga super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny wielkie dzięki za miłe słowa! Bardzo się cieszę, że zmiany przypadły Wam do gustu:) Pozdrawiam Wszystkie, S.

      Usuń