poniedziałek, 14 stycznia 2013

Studs & spikes inspirations

Cześć!
Czytając od jakiegoś czasu mojego bloga, moglibyście dojść do 2 pewnych wniosków. Kocham czerń i jestem zauroczona kolcami i ćwiekami w biżuterii i nie tylko... Tym razem odmieniłam nieco oblicze dwóch basic'ów: czarnej bluzki i zwykłych granatowych rękawiczek. Ich metamorfoza została udokumentowana na poniższych zdjęciach ;)




Te pseudo pagony na bluzce, dodały jej charakteru i uroku, a rękawiczki nie są już takie zwyczajne.
Ale, ale! Moja głowa jest jak zwykle przepełniona pomysłami. Mam jeszcze kilka innych propozycji na zastosowanie ćwieków, ale o tym więcej innym razem:) Jak widzicie, zarówno ich jak i kolców mam pod dostatkiem ;) Macie jakieś pomysły?


W sieci, na weheartit.com, znalazłam całe mnóstwo inspiracji. Przed Państwem klika moich ulubionych:
<3

Źródło zdjęć: weheartit.com

A tu, na deser moje własne "kolczatki", ostre tylko z pozoru ;)


A Wy lubicie kolce, ćwieki, czy innego rodzaju "ostre" żelastwa? Ja muszę przyznać, że nie mogę się jak na razie z nimi rozstać...

P.S. Dziękuję, że zaglądacie i wciąż pozostawiacie ślady po swojej obecności - to napawa optymizmem i dodaje chęci do działania:)

Buziaki
S.

12 komentarzy:

  1. Kocham bluzki z ćwiekami<3 Dodają stylizacji pazura:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło ;) też mam jedna taką bluzkę z kolcami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) moja też jak na razie jedyna, ale kto wie, czy nie będzie następnej :) skoro tak łatwo je przerobić...

      Usuń
  3. Ćwieki lubię od.... hm... od wielu lat. Pierwsze przyczepiałam do torebek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może nie od aż tak długiego czasu, ale zawsze mi się podobały :) pamiętam też ćwiekowe paski, swojego czasu bardzo popularne:)

      Usuń
  4. Ćwieki, kolce, czarne skórzane detale to coś co lubię. Nadają charakteru każdej zwyczajnej stylizacji. Zestaw na Twoim nadgarstku prezentuje się bardzo efektownie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuję :) też lubię ten "dodany" za ich pomocą charakterek.

      Usuń
  5. To też po części styl jednej z Grubych Nici. Zamówię chyba coś u Ciebie na tegoroczny Jarocin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden problem!:) serdecznie zapraszam i pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Kolce rewelacja, świetnie ozdobiłaś bluzkę, a sówki z poprzedniego posta bombowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuję Kochana :) bardzo mi miło, że Ci się podobają!

      Usuń