poniedziałek, 28 stycznia 2013

Wyróżniona i wyróżniająca

Cześć Kochani!
Dziś chwalę się Wam i chwalę Was ;) zostałam ostatnio zaskoczona przemiłymi wyróżnieniami 
The Versatile Blogger i  
Creative Blog Award
jakie otrzymałam od Asi z bloga Chwile Zapomnienia... (zajrzyjcie do niej koniecznie, bo to bardzo kreatywna i zdolna osóbka!). Asiu - jeszcze raz dziękuję!

Jak przystało na blogowe wyróżnienia, do czegoś one zobowiązują, zatem spełnijmy powinność, zaczynając od:

 
Zasady:
1. Wyróżnij 5 blogów.
2. Poinformuj osoby wyróżnione o swojej nagrodzie.
3. Osoby wyróżnione mogą nominować każdego poza osobą, od której dostały wyróżnienie.
4. Umieść wyróżnienie na bocznym pasku.
5. Podziękuj za wyróżnienie. (dla mnie to "oczywista oczywistość")
6. Opisz siebie w 3 słowach. (wesoła, ambitna perfekcjonistka)

Do wyróżnienia nominuję dziewczyny, które jak przystało na nazwę owej nagrody, cechuje niezwykła moim zdaniem kreatywność:

Marta z bloga Dziupla Sowy
Olga z bloga Hand Made By Olga
Ada i Magda z bloga Bublownia
Kasia z bloga U Dudqi

Kolejne wyróżnienie, to:

 
Zasady:
 1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
4. Nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Spełniając swą powinność, poniżej 7 faktów o mnie:
1. Uwielbiam śmigać na rowerze.
2. Nałogowo pijam zieloną herbatę.
3. Kocham, uwielbiam i lubię psy.
4. Uwielbiam wiosnę.
5. Jestem pedantką jeśli chodzi o porządek, ciągle sprzątam.
6. Uwielbiam wilki (zarówno te piękne,żywe stworzenia, jak i wilcze motywy w sztuce, tatuażach itp.).
7. Nie znam słowa nuda.

Do wyróżnienia nominuję, jak przystało na nazwę tejże nagrody, dziewczyny, które w sposób uniwersalny i wszechstronny prowadzą swoje blogi (kolejność przypadkowa):

1-5) dziewczyny i ich blogi, które wymieniłam powyżej, również nominuję do tego wyróżnienia.
8) Kasia z bloga Mebelinaa
9) Hania z bloga Hanulkowy Dom
10) Piwi z bloga Odskocznia Piwi
11) Paulina z bloga Koziołek Hobby
13) Aga z bloga Robótkowe Zacisze Agi
14) Blog Grube Nici

Koniecznie zajrzyjcie do blogów, które wyróżniłam, bo wszystkie z nich prowadzą bardzo pomysłowe i zdolne Dziewczyny!

To by było na tyle:) A na koniec zdjęcie paczuszki, ze świecznikami zrobionymi na specjalne zamówienie, która powędrowała do Ani.


Pozdrawiam ciepło,
S.

11 komentarzy:

  1. Dziekuje bardzo za wyroznienie:D Juz wkrotce nominuje swoje osoby:D Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie dziękuję za wyróżnienie :)

    Bardzo mi miło!
    Bardzooooooooooooooooo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziekujemy za wyroznienie!!! Mila niespodzianka!!! U nas ostatnio cisza, bo Ada ma sesje, a ja bylam w Polsce i szkoda mi bylo czasu na zagladanie do komputera.Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziekuje za wyroznienie i za wszystkie komentarze w naszej bublowni. pa /magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje Ci kochana za wyróżnienie, jest mi niezmiernie miło

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci Sylwia bardzo, bardzo! ;) Jak tylko znajdę chwilkę wyróżnie i u siebie. :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, nie ma za co! Prowadzicie takie fantastyczne blogi i robicie tak piękne rzeczy, że wyróżnienia są jak najbardziej zasłużone! :) Pozdrawiam gorąco Wszystkie! :) S.

      Usuń
  6. Grube Nici wraz z Grubą Igłą serdecznie za wyróżnienie dziękują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuję:) Jest mi bardzo miło.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Heej, zostalas nominowana do Liebster Award :)
    Pytania znajdziesz na moim blogu : http://przyszlosc-zaczyna-sie-dzisiaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ci prześlicznie kochana i wybacz, że z takim opóźnieniem :< Miałam całkowitą przerwę od bloga, nie zaglądałam ani do siebie ani do innych :) Wkrótce postaram się odpowiedzieć na wyróżnienie ;*

    OdpowiedzUsuń