wtorek, 26 lutego 2013

Ćwiekowe kołnierzyki

Jakiś czasu temu zdążyłam już pokazać Wam moje ostro ćwiekowe inspiracje. Ale czy jest sens pokazywania Wam takich, jeżeli pod ich wpływem nie można by stworzyć coś swojego?
Ja bezlitośnie walczę z nudą (choć w moim słowniku to słowo w zasadzie nie występuje, można by rzec, że nie dopuszczam nudy nawet do głosu) i zamieniam zwykły czarny kołnierzyk zapomnianej koszuli, w nie taki całkiem zwyczajny - "ostry" i błyszczący.



Co Wy na to? Przypada Wam do gustu taki delikatny efekt dla odmiany pospolitego image'u zwykłej, czarnej koszuli?
Na deser kilka inspiracji z sieci:

Źródło: weheartit.com
Źródło: weheartit.com
Źródło: weheartit.com
Źródło: weheartit.com
Pochwalę się Wam jeszcze, że w sobotę byłam na warsztatach tworzenia sznurów szydełkowo-koralikowych i w końcu nauczyłam się tej żmudnej techniki. Już od dawna nieziemsko mi się podobały bransoletki i naszyjniki stworzone w ten właśnie sposób, a już niedługo pokażę Wam moje własne "tworki".

Pozdrawiam ciepło,
S.

11 komentarzy:

  1. Rewelacyjne te kołnierzyki :) z niecierpliwością oczekuję na szydełkowe bransoletki :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to czekam z niecierpliwoscia na te nowe tworki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalne kołnierzyki ! A na Twoje koralikowe sznury czekam z niecierpliwością - prawda , że to wciąga ? Bo ja już tak mam od roku... Pozdrawiam b.serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a koralikowanie rzeczywiście wciąga masakrycznie! Już teraz doskonale Cię rozumiem :) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. BOSKO KOMBINUJESZ!
    :) Fajnie to wygląda :)
    I czekamy na kolejne zdjęcia tworów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) już niedługo wysyp bransoletek - mogę to obiecać :)

      Usuń
  6. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O! czekam na te Twoje sznury! i gratuluję owocnej nauki :D
    A ćwiekowe kołnierzyki właśnie najbardziej podobają mi się na czarnych i białych koszulach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę tych warsztatów:) czekam na fotki nowych wyrobów! hmm... ja fanką ćwieków nie jestem, ale muszę przyznać Sylwuś, że świetnie wymyśliłaś z tym kołnierzykiem, niby ćwieki są, ale jest delikatnie:) Zdolniacha:)*

    OdpowiedzUsuń