środa, 13 lutego 2013

Makramowe ćwieki

Cześć!
Jeśli dobrze pamiętam, obiecałam Wam moi Drodzy nowe wykorzystanie ćwieków? Niech będzie! Oto i ono! :)

Sznurek woskowany + ćwieki do przyszywania + splot makramowy = hmm co z tego może wyjść!? Oczywiście kolczaste, plecione bransoletki, a na dodatek regulowane! 

Nie kłują, nie budzą postrachu wśród przechodniów, za to są super wygodne i pasują prawie do wszystkiego (na co dzień oczywiście).





Przypominam Wam, że możecie szybko i bezproblemowo zakupić moje bransoletki, te powyżej również, na allegro.

Pochwalę się również, że otrzymałam dwa kolejne wyróżnienia Liebster Blog od Dziewczyn z Przyszłość zaczyna się dzisiaj i Czekoladowo. Wielkie dzięki Dziewczyny, to bardzo miłe! :)
Z racji tego, iż już byłam nominowana do tegoż wyróżnienia, a ostatnio, przy okazji innego, wyróżniłam 15 kolejnych blogów, pozwolę sobie ominąć ten punkt regulaminu :)


I jeszcze jedno wyróżnienie, które otrzymałam ostatnio od Piwi. Dziękuję Ci bardzo Kochana! :)


Pozdrawiam,
S.

11 komentarzy:

  1. ojjj takie kolczatki to się przydają na zły otaczający swiat :)
    zartuje:)
    jak ty to tam wyplatasz tak zgrabniutko i ladniutko...cudnie!:)
    pozdrawiam cie i sciskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, bardzo jest mi miło :) a wyobraź sobie moja Droga, że to nie jest wcale trudne, na pewno byś sobie sama z tym świetnie poradziła! Pozdrowienia!

      Usuń
  2. Super pomysl i wykorzystanie cwiekow:D Piekna sa!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i bardzo mi miło :)

      Usuń
  3. całkiem fajny pomysł, choć nie przepadam za ćwiekami to tu wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że i Ciebie moje ćwieki do siebie przekonały :) Pozdrawiam ciepło, S.

      Usuń
  4. Świetne !!!
    Gratuluje wyróżnień i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i też przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

      Usuń
  5. Mam tego typu ćwieki w domu, jakoś tak ostatnio leżą i leżą... Jak zobaczyłam te Twoje bransoletki to już wiem jaki będzie ich los! Mogę podkraść pomysł?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie! :) te ćwieki pasują do tych bransoletek jak ulał, więc aż się proszą o ich wykorzystanie :) Pozdrawiam, S.

      Usuń
    2. Zrobiłam, zrobiłam! Chociaż moje ćwieki jakoś tak mają tendencję do przechylania się hmm irytują mnie :D

      Usuń