piątek, 8 lutego 2013

Walentynkowy szał bransoletkowy!

Hej!
Nie, nie, niech Was nie zmyli tytuł niniejszego posta. Może jestem już stara lub zgorzkniała, ale nie lubię i nie obchodzę nigdy z Chłopakiem słynnego Valentine's Day :) Nie kręci mnie to święto, jak i cały związany z tym "jakże wyjątkowym dniem w roku" szał.
Mimo to, pozwoliłam sobie na małe nagięcie moich jak zwykle konsekwentnych :P zasad i użycie wszechobecnego w tym czasie motywu <3 . Dokopując się w jednym ze sklepów internetowych do tych uroczych serduszek, nie mogłam ich nie kupić. Jak się przekonacie poniżej, w całkiem sporej ilości!
Tym sposobem powstała cała walentynkowa kolekcja uniwersalnych bransoletek. Może warto zrobić sobie mały prezent w postaci którejś z nich???


Bordo

Granatowa

Musztardowa

Beżowa

Szara

 I sznurkowe, regulowane, można by rzec "standardy" bransoletkowe.








A dla miłośniczek kolczyków, powstały maleńkie różyczki do uszu:


I jak? <3
Jeśli coś Wam się spodoba, zapraszam do kontaktu, poza tym wszystkie nowości pojawią się dziś na moim allegro:)

Buziaki
S.

12 komentarzy:

  1. Sliczne i proste bransoletki:D No i na czasie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają. uwielbiam takie sznureczki :)
    Pozdrawiam i zapraszam!

    lepetitka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo mi miło, dziękuję :)

      Usuń
  3. Widzę, że u Ciebie taki sam szał na sznurkowe bransoletki z zawieszkami jak i u mnie ;) Śliczne te serduszka są.

    Pozrawiam i zapraszam po odbiór wyróżnień:
    http://odskocznia-piwi.blogspot.com/2013/02/wyroznienia.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie, że szał, szalejmy ile się da! :) niby takie proste, ale coś w nich jest:) Dziękuję Kochana za wyróżnienie :*

      Usuń
  4. Wow, faktycznie serduszkowy szał u Ciebie:) Ich prostota ma coś w sobie, na nadgarstku muszą fajowo wyglądać. A takie kolczyki i u nas niedługo :))) Pozdrawiam ciepło. A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :* nadgarstek ozdobiony serduszkiem zawsze "ok" :D Czekam na Wasze kolczyki! Pozdrowionka, S.

      Usuń
  5. Oj kochana naprawdę zaszalałaś ! Wszystkie piękne i pomysłowe. pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne dzięki! :) jak już szaleć, to szaleć, a co! :)

      Usuń