niedziela, 17 marca 2013

Black Rainbow

Czarna tęcza!? W dodatku z "piorunami"!!?? Czy jest w ogóle coś takiego? Jeśli nie ma, to tak moim zdaniem mogłaby wyglądać jej paleta barw. Niby ciemne, ale wyraźnie w różnych odcieniach. W zasadzie chodziło mi po głowie wiele możliwości nazw dla nowego wężyka na rękę. Powstał z akrylowych kolców (które już od dawna chciałam wpleść w szydełkowe bransoletki) i koralików TOHO round 8/0 Mettalic Rainbow Iris. Ich nazwa więc trochę pomogła mi w wyborze.
Efekt o jaki mi chodzi, możecie dostrzec i ocenić sami, na zdjęciach :)



Ostatnio, brak czasu skutecznie ograniczył moją aktywność na Waszych blogach, ale obiecuję, że w tym tygodniu się poprawię i zawitam do Wszystkich kreatywnych Twórczyń :)

Ślę cieplutkie, wiosenne pozdrowienia,
S.

7 komentarzy:

  1. całkiem ładna, tylko te wielkie kolce O.O

    OdpowiedzUsuń
  2. ahhh ma sój wyjatkowy urok! Czarna tęcza- no idealna nazwa!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazwa pasuje idealnie:) Tworcza bransoletka i tworcza nazwa:) Piekna!

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow!Stylowo i rockowo!Bardzo oryginalne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń