poniedziałek, 25 marca 2013

Wymiana z Grubymi Nićmi

Hej :)
Dziś przygotowałam dla Was relację (słowno-fotograficzną) ze wspaniałej wymianki z Dziewczynami z bloga GRUBE NICI.

Dziewczyny zażyczyły sobie ode mnie bransoletki takie jak TUTAJ, lecz w czerni i srebrze, bransoletkę czarno-ćwiekową i jakąś czerwoną. Od siebie dodałam jeszcze 2 pary różanych niespodzianek.
Chcąc spełnić idealnie wymagania Dziewczyn zabrałam się do roboty i przygotowałam dla nich taką oto paczuszkę z biżuterią:




A teraz wspaniałości jakie od Dziewczyn otrzymałam ja. Poprosiłam o jedną z ich pięknych, filcowych toreb (w oryginale zwanych TYTKAMI), w szarości, bez zbędnych zdobień. To co otrzymałam zachwyciło mnie od pierwszego wejrzenia, z resztą zobaczcie sami:



Torba jest przepiękna, wytrzymała i stworzona z wielką starannością i sercem. A i spotkała mnie również miła niespodzianka: filcowa bransoletka, dokładnie trafiająca w mój gust :)


Blog Grube Nici, to jeden z moich ulubionych, znajdziecie tam same cuda i extra zabawne i twórcze opisy i historyjki. Filc to specjalność Dziewczyn i tworzą z niego same cuda. Serdecznie polecam Wszystkim Wam ich wyroby i blog: http://www.grubenici.blogspot.com/

A Wam Dziewczyny jeszcze raz serdecznie dziękuję za przemiłą współpracę i piękną torbę!

Pozdrowienia,
S.

P.S. Już jutro Drodzy Czytelnicy zapraszam Was do zajrzenia na bloga, gdzie przypełza całkiem nowy bransoletkowy wężyk ZYGZAG.

5 komentarzy:

  1. Sliczne bransoletki. Te dwie czarno-srebrne szczegolnie! A torba cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko pięknie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torba, też zaglądam do dziewczyn :)
    Bransoletki jak zwykle udane, podobają mi się te kulkowe bliźniaki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za przemiłe słowa, bransolety są niepowtarzalne i pozdrawiamy!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widac, ze wymianka bardzo udana, piekne bransoletki i ta torebka CUDNA:)

    OdpowiedzUsuń