wtorek, 30 kwietnia 2013

Beading'owo kolczykowo

Hej!
Beading wciągnął mnie na maxa! Doszło do tego, że wszędzie zbieram tylko porozrzucane małe koraliczki, pod klawiszami laptopa, na podłodze, w skarpetce, pod kanapą - są wszędzie :) Ale nie zniechęca mnie to, gdy tylko mam wolną chwilę, produkuję nowe wzory i studiuję pilnie nowe techniki udostępniane przez łaskawe Autorki na youtube'ie.
Nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała czegoś nowego. Poznałam więc wczoraj tajniki CUBIC RAW - tworzenia bryłowych form z drobnych koralików. Okazało się to całkiem proste i przyjemne! Tym sposobem powstały kobaltowe kosteczki do uszu. Żeby nie było nudno, powstały też podłużne szmaragdowe sznury szydełkowo-koralikowe. Które bardziej przypadają Wam do gustu? Na pewno będzie ich więcej w różnych wzorach i kolorach :)
Teraz foty,
enjoy!


TOHO Round 8/0 Silver-Lined Cobalt

TOHO Round 8/0 Silver-Lined Teal
Życzę Wam udanego weekendu, odpocznijcie ile tylko zdołacie! Mnie czeka nauka na groźnie brzmiącą Organizację Systemów Logistycznych, kolejna bransoletka do wyplecenia, grillowanie i długie spacery z Milką ;)

Uściski,
S.

20 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię za cierpliwość do tworzenia czegoś tak pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne, mi bardziej podobaja się podłużne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że też wolę te podłużne, ładniej wyglądają przy twarzy, bo wydłużają ją nieco :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Rewelacyjne:) ach te szmaragdy... Udanego weekendu Sylwunia :) Odpoczywaj Kochana! Buziole/Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, Ty też Adula odpoczywaj sobie i naładuj baterie na maxa! :) Buziaki :*

      Usuń
  4. w podłużnych ładniejszy kolor, ale kosteczki są śliczne ;)
    i mam takie samo pudełeczko na biżuterię! poznałam to kokardce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! O proszę :) moje pudełeczko ma wartość sentymentalną, ale postanowiłam je wykorzystać w sesji fotograficznej :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Obie pary śliczne, ale zdecydowanie bardziej w moim stylu i kolorze są podłużne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kolczyki ! A ja jeszcze nie umiem Cubic RAW ! Muszę koniecznie to nadrobić - podzielisz się radą ? miałaś jakiś tutorial na wykonanie tych kosteczek ? Ja jestem na etapie próbowania nowych koralików - Tile i Super Duo - też fajne.Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, służę radą :) technika jest prosta, poradzisz sobie bez problemu, w sieci jest wiele tutoriali, ja zajrzałam na ten blog: http://uaniola.blogspot.com/2013/01/cubic-raw-dla-poczatkujacych.html , a tu jest tutorial na youtubie: http://www.youtube.com/watch?v=P1Ib0qsQSy4 . Jeśli wpiszesz w wyszukiwarkę CUBIC RAW,znajdziesz wiele różnych poradników blogujących dziewczyn, jakby powyższe Ci nie podpasowały, na pewno znajdziesz wśród nich coś dla siebie :) Aaa i najlepsze na początek są chyba koraliki wielkości około 8/0. Pozdrawiam cieplutko, S.

      Usuń
    2. Jeszcze jeden link! Ja korzystałam dokładnie z tego tutoriala: http://bnb.jewelrymakingmagazines.com/en/Videos/Right%20Angle%20Weave/2009/09/Cubic%20right-angle%20weave%20string%20of%20cubes%20method%20video.aspx :)

      Usuń
  7. Piękne kolczyki.Bransoletka czarno-biała z 26.04 jest powalająca. Moje kolory. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) czarno-biała jest także jedną z moich ulubionych :) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Ale masz talent i cierpliwość, prześliczne cuda Ci wychodzą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :) Pozdrawiam! S.

      Usuń