wtorek, 2 kwietnia 2013

Kwietniowa mięta

Hej Kochani :)
W Wielkanoc nie próżnowałam, a wszechobecna w nowym sezonie pastelowa mięta, od której roi się na sklepowych witrynach zawitała i do mnie. Uplotłam nową bransę do kompletu z wisiorkiem kuleczką. Bransoletka to oczywiście sznur szydełkowo-koralikowy, natomiast kuleczka została wykonana ściegiem peyote (skorzystałam z kursu autorstwa Weroniki, dostępnego TUTAJ).
Wierzcie mi, że za pierwszym razem nie jest to takie łatwe, jakby się mogło wydawać... Ach ta ambicja! Nie raz ją przeklinam i każę ustąpić. Tym razem jednak tupnęła nogą i ani drgnęła, zmuszając mnie do szycia, prucia, szycia i tak w kółko, aż w końcu wyszła całkiem kształtna i ładna kula.



Komplet błyskawicznie można przekształcić w jedną bransoletkę z przypinanym, okrągłym charms'em.

Użyte TOHOszki to: Round 80 Silver-Lined Milky Dark Peridot i Silver-Lined Crystal.
Jestem ciekawa Waszej opinii na temat nowego kompletu. A tak w ogóle, lubicie te zalewające nas zewsząd pastele, mięty, brzoskwinie, łososie itp.?

Pozdrowienia,
S.

14 komentarzy:

  1. Sylwunia, Twoje rączki tworzą cuda!!! Ta bransoletka jest piękna, nie, co ja piszę, jest PRZEPIĘKNA!!!! a takie kolory to ja lubię właśnie w dodatkach. Buziaki Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Kochana, bardzo Ci dziękuję :*

      Usuń
  2. Komplet jest wspanialy! Moze nawet pokusze sie na jego kupno jesli jest na sprzedarz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Paulina ;) Oczywiście jest na sprzedaż. Jeśli jesteś zainteresowana, lub może chciałabyś zamówić coś innego, to śmiało pisz na maila: sylviamade2012[at]gmail.com

      Usuń
  3. jaki wiosenny kolorek :) Śliczna !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Śliczna - bardzo delikatna i wiosenna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Niech przywoła tą wyczekaną wiosnę! :)

      Usuń
  6. jaka piękna! z tą kulką wygląda prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń