piątek, 19 kwietnia 2013

Safari...

Hej!
Ostatnio miałam istne tornado kolokwiów, projektów, nauki i innych rzeczy, otworzyliśmy też na dobre sezon grillowy, ale już pora zejść na blogową ziemię z nowymi koralikowymi pracami.
Na początek bransoletka w stylu "safari". Kolory ziemi i nowy wzór, zapożyczony od Weroniki, to coś co chciałabym dziś pokazać światu :)
Użyłam Toho Round 80 Opaque Jet, Silver-Lined Milky Lt Topaz i Opaque Terra Cotta.



W związku z Waszymi pytaniami o koralikowo-szydełkowe bransoletki, jeśli Ktoś z Was miałby ochotę na zamówienie takiej, jestem otwarta na Wasze pomysły dotyczące wzoru i kolorów.  
Pamiętajcie, ogranicza nas jedynie wyobraźnia! 
Możecie wybierać spośród bransoletek, które już prezentowałam na blogu (wszystkie je znaleźć możecie w zakładce SZNURY SZYDEŁKOWO-KORALIKOWE) lub sami możecie wymyślić własny projekt.

Przypominam też o urodzinowym Candy. Zapraszam Wszystkich do zabawy :)


Za kilka dni wrócę tu z nowiutką biało-czarną bransoletką w nowym extra wzorze. A tymczasem rozpocznę nowy tydzień od Zumby i parku linowego... Ach ta wiosna!

Wiosenne uściski:*
S.

14 komentarzy:

  1. cudna:) od tego słoneczka to aż chce się ruszać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj to prawda, ta wyczekana wiosna jest jeszcze piękniejsza, niż ta co roku :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się Twój blog, dlatego nominowałam Cię do "Liebster Blog" ;). Zasady zabawy znajdziesz u mnie: http://srebrnybigiel.blogspot.com/2013/04/liebster-blog-od-kaski-l.html. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za uznanie i wyróżnienie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Bardzo fajna ! pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bransoletka cudo i jaki swietne kolorki, z wielką ciekawoscią czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, na pewno pojawi się ich jeszcze wiele:)

      Usuń
  5. Sylwunia, super połączenie kolorów :) musi fajnie wyglądać na nadgarstku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! wygląda bardzo ciekawie, szkoda tylko, że to nie moje kolorki, bo sama z chęcią bym ją trochę ponosiła:) buziaczki :*

      Usuń