sobota, 11 maja 2013

And the winner is...

Kochani, dziś obiecane wyniki candy.
Dziękuję serdecznie za wszystkie Wasze zgłoszenia i miłe słowa, które kierowałyście do mnie z okazji "roczku". Zgłosiło się Was 89, poniżej wymieniłam wszystkie uczestniczki i według ich numerków wylosowałam zwyciężczynię.
  1. Noellena
  2. ada i magda w bublowni
  3. Akurat
  4. Kozio lek
  5. melania.wojcik@gmail.com
  6. martitka
  7. kingamuszka
  8. Grube Nici
  9. natalia093@o2.pl
  10. Chuda
  11. Ef
  12. Le PetitKa
  13. Kinga J
  14. Czarna dama
  15. mugi-chan
  16. mebelina
  17. Anita M
  18. Camille
  19. Robótkowe zacisze Agi
  20. Ewka
  21. Corale - @rt
  22. dudqa
  23. Monia Fioletowa
  24. Katarzyna Reguła-Lubińska
  25. ROMA
  26. Angela S
  27. Joanna Lesik
  28. BogaczKa
  29. Finq
  30. Ruda S.
  31. Aleksandra Żurek
  32. Mariola
  33. Daria
  34. puszka
  35. ifka
  36. Terenia
  37. Maria Zych
  38. Magda Wrona
  39. Korespondentka wojenna
  40. idaliaxd
  41. kotka1412
  42. Magdalena M
  43. Ola Wawrzycka
  44. Julia Małgorzata Sternik
  45. Landryn
  46. Savin
  47. Wiola Sieńko
  48. barabella
  49. zla wampirzyca
  50. love, Kate
  51. mańka ;)
  52. Mami.
  53. Shepard Vidmo
  54. Ja. akasicaa@gmail.com
  55. Justyna Trendota
  56. inaurem
  57. joasiakowalik89@gmail.com
  58. Missia93
  59. JoanneDevian
  60. Izu
  61. Sylwia D.
  62. Joanna J
  63. Etoile
  64. lapappilon
  65. Natalia Whatthe
  66. Nitki A nitki
  67. Malware
  68. agnieszkazg
  69. Alojka
  70. My preciousssss
  71. magdazyga@interia.pl
  72. hsd
  73. cos-o-one-direction@o2.pl
  74. Anko
  75. misiunia
  76. agnieszkaa.fraczek@gmail.com
  77. raeszka
  78. Ściema
  79. Trojanda
  80. niemy film
  81. Monika
  82. science maybe
  83. alicjamagdalena
  84. oliwkowe pasje
  85. Madzia B
  86. Nieperfekcyjna
  87. auruna@vp.pl
  88. Miisia Guuziikowa
  89. Wildflower
    Nagrodę zgarnia numer...

    ... czyli: Ruda S. (z bloga Inspiracje-kombinacje)
    "Ruda S.27 kwietnia 2013 13:19
    ojej, chyba nigdy nie nauczę się ich robić sama więc chętnie spróbuję zgarnąć tą od Ciebie :)"
      
    No i się udało :) Serdecznie gratuluję Zwyciężczyni, a oto nagroda, którą przygotowałam:

    Tak jak obiecałam, dodałam trochę przydasi, mam nadzieję, że nagroda ucieszy naszą Zwyciężczynię!

    P.S.
    Drodzy Czytelnicy, jak zauważyliście pewnie, wprowadziłam kilka zmian w wyglądzie bloga, mam nadzieję, że przypadną Wam do gustów. Odświeżyłam baner, dodałam zakładki po prawej stronie z odnośnikami do odpowiednich podstron. Zamieściłam też pasek wyszukiwania. :)

    Do następnego!
    Uściski,
    S.

18 komentarzy:

  1. Gratulacje!! Zmiany bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach! nie wierzę własnym oczom! :) pierwszy raz coś wygrałam i do tego jest to świetna nagroda!! :) ale się cieszę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się znowu nie udało, ale gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Blogowe zmiany jak najbardziej na plus:) Całusy. Ada

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Rudej S z Rudy Sl :):)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłą zabawę, zapraszam do odwiedzenia mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje serdeczne dla wygranej !!!
    A ja się gapa spóźniłam ...
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Ps. fajne zmiany !

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Rudej.
    A było tak blisko:)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, to ja Wam ślicznie dziękuję za udział w zabawie, poznałam Wasze ciekawe blogi i z przyjemnością rozdałam prezent! Niestety powędrował tylko do jednej Zwyciężczyni, ale gdybym tylko mogła, nagrodziłabym każdą z Was. Pozdrawiam ciepło, S.

      Usuń
  11. Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń