niedziela, 12 maja 2013

Bzowo

Jest niedziela, późny wieczór. Weekend minął nie wiem kiedy, w dodatku odkrywczo stwierdzam, że świat jest kompletnie nieprzewidywalny. Jak tu się nie zdziwić, kiedy nasza urocza sąsiadka, która nawet nie odpowiada na uprzejme "dzień dobry", puka do drzwi i przynosi pięknie pachnący bez zerwany przed chwilą prosto z własnej działeczki? Codziennie mamy też przemiłą pobudkę o 7 rano, zorganizowaną przez gołąbki gruchające słodko i jakże wdzięcznie, WCALE nieuporczywie na balkonie (najbardziej intensywnie w weekendowe poranki)? Albo kiedy niezawodni "rezydenici" naszego osiedla, pilnują dzielnie ławek pod blokiem już od 6 rano, bez przerwy przez cały dzień?
Wrocław przysparza mi takich zdziwień, codziennie po kilka.
To wiosna. Wszyscy to czują :) To nic, że leje, lub jest upał nie do wytrzymania. Zawsze marudzimy. Ważne, że już przyszła na dobre.
Nawiązując więc, bzowa bransoletka, w szare kropeczki.



TOHO Round 8/0 Silver-Lined Milky Amethyst i Opaque-Frosted Gray
Jeszcze podziękowania do Czytelników. Wy mnie zaskakujecie najbardziej, Waszymi odwiedzinami, ciepłymi słowami i dobrą energią, którą mi przekazujecie przez Wasze miłe komentarze. Mimo częstego ostatnio braku czasu, chcę tu powracać jak najczęściej i z przyjemnością dzielić się z Wami moimi dokonaniami.

Uściski,
S.

20 komentarzy:

  1. Sylwunia, te kolory!!! Ileż ta bransoletka ma w sobie uroku. Przepiękna! /Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :* ja nie przepadam za fioletem, ale gdy zobaczyłam w sklepie ten odcień, musiałam je zamówić :)

      Usuń
  2. Sliczny kolorek! Taki relaksujacy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dobre określenie! :) Dzięki, Paula :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Kolor bardzo spokojny i miły dla oka. Pasowałby mi do dzisiejszego stroju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :) w taką słoneczną pogodę, aż chce się wkładać na siebie takie optymistyczne barwy:) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Mój ulubiony kolor bzu :)
    Pozdrawiamy - Grube Nici i Sąsiadki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam i dziękuję Kochane Niciowe Sąsiadki :)

      Usuń
  5. Śliczna jest, naprawdę niesamowita;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja niesamowicie dziękuję :) Pozdrawiam! S.

      Usuń
  6. Ciesz się gołębiami, bo nas kiedyś zwykła budzić kwacząca kaczka, która upodobała sobie dach przy naszym mieszkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, rzeczywiście, chyba już wolę swoje gołąbeczki ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. ahhh kocham bez! i bzowa bransoletkę też:):P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kocham takie przemiłe komentarze:) Dziękuję!

      Usuń
  8. Jest PRZEŚLICZNA !!!! Taka delikatna, wiosenna ... w kolorze bladego bzu i ta szarość ... coś PIĘKNEGO !!!
    Pozdrawiam cieplutko i życzę samych miłych niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Do mnie też bardziej przemawia ta szarość, ale w duecie z fioletem,nawet do siebie pasują :) Dziękuję i wzajemnie życzę Ci Olga samych przyjemności!

      Usuń
  9. Piękna bransoletka, w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) widzę, że znalazło się kilka miłośniczek "bzowego" fioletu :) bardzo mi miło z tego powodu, że zaspokoiłam,choć troszkę Wasze estetyczne doznania hihi :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  10. Oj tak, bez ma u mnie w kuchni swoje honorowe miejsce w wazoniku. Ale nawet mimo to, czuję ten cudny zapach gdy otwieram codziennie okno. Ja się męcze wysłuchując liczne grono osobników na ławeczkach pod naszym blokiem, które tam od samego rana przesiaduje... Nawet niekiedy śpią sobie cały dzień - ale cóż poradzić. ;)
    Bransoletka wyszła Ci prześliczna, faktycznie kolorki są wspaniałe. Zawieszka, taka delikatna - idealnie się komponuję na tle tych koralików. Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Piwi ślicznie! a jeśli chodzi o tych "osobników" jak ich nazwałaś, to chyba taki nasz los, mieszkających we Wrocławiu:) trzeba się po prostu przyzwyczaić do częstych spotkań :) Pozdrawiam!

      Usuń