sobota, 4 maja 2013

Marine (beading) style

Ahoj!
Jeśli oglądacie telewizję, pewnie zauważyliście LIDLowe marynarskie koszulki i akcesoria, u mnie za to na horyzoncie maluje się dziś szydełkowo-koralikowa bransoletka w stylu marine. Pasiak w morskich barwach, z kotwicą i sutaszową muszelką.
Połączenie technik zaprowadziło nas na wybrzeże, ale mam nadzieję, że oglądając zdjęcia nie poczujecie zapachu ryby, a cieplutkie słoneczko i świeżą, morską bryzę :)



TOHO Round 8/0 Silver-Lined Cobalt, Opaque Cherry i 11/0 Silver-Lined Crystal

Cieszcie się Kochani wolnym weekendem!
Pozdrowienia,
S.

18 komentarzy:

  1. Jest świetna!
    Aż zatęskniłam za morzem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarskie klimaty ... aż słoneczko mi tu troszkę zaświeciło ;))
    Wzajemnie miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleś to super wykombinowała. Podoba mi się to połączenie beadingu wraz z sutaszową zawieszką. Aż zachciało się nad morze jechać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie Ci to idzie! Niby sie uczysz a takie cudenka robisz! Piekne!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna, tylko mi te czerwone koraliki trochę tam nie pasują, chodzi o odcień, chyba że to tak tylko u mnie widać, bo tak to jest świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta bransoletka, połączenie dwóch technik sprawia, że jest wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna. Idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bransoletka i w ogóle fajny blog:). Zapraszam do siebie:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bransoletka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna ta bransoletka! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. masz naprawdę cudownego bloga, jesteś bardzo pomysłowa i twórcza. zazdroszczę i oczywiście obserwuję :>
    zapraszam do mnie, jak masz czas http://diy-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, gratuluję talentu i zapraszam do mnie po wyróżnienie:)pozdrawiam, http://edytkadekorja.blogspot.com/2013/05/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam taką biżuterię! Marynarskie klimaty to jest to co lubię!
    Zapraszam również do siebie, blog o modzie, fotografii, kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piekna ta bransoletka! chodż nie przepadam za takim połaczeniem kolorów to i tak nosiłabym takie cudo z radością:)

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczna! świetny pomysł i wykonanie, poza tym uwielbiam styl "marine"!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny! Pozwolę sobie odpisać do Wszystkich Was! Ślicznie Wam dziękuję za uznanie i te miłe słowa, które krzepią moje serce :) Ja też patrząc na tę bransę tęsknię za latem i wakacjami, zatem życzę sobie i Wam, żeby ten odpoczynek w cieple i słoneczku nadszedł dla nas jak najszybciej i żeby był wykorzystany na relaks w 100%. Pozdrawiam wszystkie i ślę uściski, S.

      Usuń