wtorek, 21 maja 2013

Twins in earrings

Cześć!
Wracam wymęczona kolokwiami i zajęta wieloma różnymi sprawami, które wyszły w trakcie. Nie oznacza to jednak, że w tym czasie próżnowałam. Stety czy niestety, leniuchowanie nie jest moją najmocniejszą stroną. Rozpoczęłam bardzo dużo nowych projektów, z szerokiego wachlarza SylviaMade'owych kategorii, którymi w najbliższym czasie się z Wami podzielę.
Ale po kolei. Dziś pierwszy "kawałeczek tortu".
Kolczyki z czeskich koralików Preciosa Twin. Paczkę z nimi dostałam za darmo, po wypełnieniu odpowiedniego formularza na stronie Preciosa Ornela. Firma dorzuciła też całkiem przydatne ulotki z tutorialami na bransoletki (tych szerokich z pewnością spróbuję).
Pierwszy raz miałam do czynienia z koralikami z dwoma dziurkami, ale zauważyłam już wiele możliwości jakie dają te niepozorne owalki. Powstały delikatne kolczyki rozetki + piórko, jak przystało na Sylviowe upodobania. Fiolet nie należy do moich ulubionych kolorów, ale być może komuś z Was przypadną do gustu poniższe i przyszłe tworki z Twins'ów.

PRECIOSA Twin seed beads 2,5x5mm




Pozdrowienia,
S.

20 komentarzy:

  1. Kolczyki są tak przepiękne, że dawno taki ślicznych nie widziałam, wyjątkowo unikalne!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mi miło! Ślicznie dziękuję :)

      Usuń
  2. Skąd polecałabyś zamówić koraliki, dla kogoś kto dopiero chce zacząć z nimi przygodę? Próbowałam już robić bransoletki takie jak ty, ba nawet wyszło tyle że do użytku miałam jedynie pomarańczowe nierówne koraliki i trochę żółytch i czerwonych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Służę radą ;) Szczerze polecam sklep Kadoro (http://www.kadoro.pl/). Ja robię tam zakupy, bo mają olbrzymi wybór, atrakcyjne ceny i regularnie dostaje się od nich newslettery z nowościami i liczne rabaty. polecam Ci zacząć od koralików TOHO (bo są równiutkie), najlepiej rodzaj Round, o rozmiarze 8/0. Są najlepsze i najwygodniejsze na początek i bardzo przyjemnie się nimi pracuje ;) Mam nadzieję, że pomogłam :) Pozdrawiam, S.

      Usuń
    2. Jeszcze jedno pytanko: w jakiej wielkości szydełko powinnam się zaopatrzyć?
      I z góry wielkie dzięki, czasem jestem pod wielkim wrażeniem twoich prac

      Usuń
    3. Na początek zacznij od szydełka 0,95 mm, jest akuratne na początek i potem jak już nabierzesz większej wprawy uniwersalne (zarówno do koralików o wielkości 8/0 i 11/0, jedynie do koralików 15/0 warto zaopatrzyć się w jeszcze mniejsze szydełko, bo te koraliki są mikroskopijne wręcz). Dziękuję za uznanie i cieszę się, że pomogłam :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, właśnie taki miałam zamiar, żeby wyszło subtelnie i bez zbędnej przesady :)

      Usuń
    2. dołączam się, subtelność w każdym centymetrze ;)
      lubię kiedy w kolczykach nie ma przesady.

      Usuń
  4. ale ładne kolczyki :-) podobają mi się!
    też nie przepadam za fioletem, ale taki mały akcent jest okej, piórka grają pierwsze skrzypce - zdecydowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piórka rządzą! :) Ślicznie dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  5. Na taką szeroką, metaliczną na pewno się piszę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki, jak ją w końcu wymodzę na pewno się pochwalę zdjęciami :) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Śliczności, idealne na lato do zwiewnej sukienki:) ach... już się rozmarzyłam.... Buziaki Sylwuś:*

    OdpowiedzUsuń
  7. takiego ich wykorzystania jeszcze nie widziałam
    bardzo ładne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń